Mint azt a kedvcsináló videóból kitalálhattuk, a folytatás a reneszánsz időkben fog játszódni, egészen pontosan 1476-ban, mikor is az új főhősünkkel, a firenzei nemesemberrel, Ezio Auditore de Firenzével (képünkön) meglátogatjuk Velencét és Toscanát, ahol magával Leonardo da Vincivel, Machiavellivel, Caterina Sforzával és Lorenzo de Medicivel is találkozni fogunk, sőt némelyiküket még meg is kell hogy öljük, de persze ez nem lesz egy könnyű feladat, hiszen egy új rendszernek hála a mesterséges intelligencia hatékonyabban védi a célszemélyeket új és erősebb egységek bevetésével, akik kemény páncéllal kiegészítve akár két karddal vagy bárddal hadonászva üldöznek majd, de lesznek olyanok is, akik lesből akarnak megölni. Azonban mi is sokkal ügyesebbek lettünk, hiszen rengeteg új fegyver használatát sajátítottuk el, köztük a fejszékét, bárdokét, hosszú és rövid kardokét, kalapácsokét valamint két különböző kését is, sőt az ellenfeleinket most már le is fegyverezhetjük, hogy a saját kardjuk által haljanak meg, vagy éppen egy szalmabálából előbújva is lecsaphatunk rájuk, azonban ha túl nagy lenne a túlerő, kénytelenek leszünk menekülni. Mivel Velencében járunk, egyértelmű, hogy tudunk úszni, da Vincinek hála pedig repülni — jobban mondva siklóernyőzni — is, ugyanis ha ellátogatunk a műhelyébe, megkapjuk tőle az emberi szárnyak prototípusát, de ha ezek nem segítenének, még mindig ott van a lovunk, amellyel szélsebesen elvágtathatunk, illetve az éj sötétjét is felhasználhatjuk üldözőink ellen, tudniillik a programban a váltakozó napszakok is helyet kaptak.
Az előző rész nagy problémája volt, hogy a készítők telepakolták monoton és unalmas feladatokkal, de úgy tűnik, hogy ezúttal kiküszöbölik ezt a hibát, hiszen 16 eltérő és teljesen egyedi játékmódot építettek be, amik között szerencsére nem kapott helyet a sokak által utált kihallgatós misszió, de ha ezek a mellékküldetések nem érdekelnek minket, akkor bátran megmászhatjuk a város híres építményeit, például a Szent Márk-székesegyházat, ha másért nem is, hát a gyűjtögethető aranytallérok, zászlók vagy szobrok miatt, amik ezúttal már nemcsak dísznek vannak ott, hanem hasznos jutalmakat kapunk értük.
Az előző rész nagy problémája volt, hogy a készítők telepakolták monoton és unalmas feladatokkal, de úgy tűnik, hogy ezúttal kiküszöbölik ezt a hibát, hiszen 16 eltérő és teljesen egyedi játékmódot építettek be, amik között szerencsére nem kapott helyet a sokak által utált kihallgatós misszió, de ha ezek a mellékküldetések nem érdekelnek minket, akkor bátran megmászhatjuk a város híres építményeit, például a Szent Márk-székesegyházat, ha másért nem is, hát a gyűjtögethető aranytallérok, zászlók vagy szobrok miatt, amik ezúttal már nemcsak dísznek vannak ott, hanem hasznos jutalmakat kapunk értük.
Amúgy íjjat lehet majd használni, mert állítólag az egyben is lehetett de én nem jöttem rá hogyan.
Nekem személy szerint bőven elég lett volna, ha a második részben "csak" a történetet viszik tovább, de nagyon tetszetősek az újítások, napszakváltozást nem annyira értem az előző rész kötöttebb küldetésalapúságából kiindulva (bár biztos sokat fog dobni a hangulaton amikor éjszaka a tetőről veted rá magad a célpontra és napfelkeltekor amikor megtalálják a holttestet hallod a reakciókat), viszont a két bérgyilkos-penge ultimate-coolság szerintem - már látom is a két öngyilkos őrt akik rám vetik magukat két oldalról, de sajnos fennakadnak az alkaromra erősített eszközből kiugró pengéken. Akár még egy "Pengék Tánca" előadást is el tudnék képzelni a'la Drizzt Do'Urden.
Érdekes, hogy Ezio-nak megvannak a gyűrűs ujjai...
jól tudom?