Tudom, hogy nem sokan éltek konzolokkal, éppen ezért szoktuk szándékosan is kerülni az ilyen vonatkozású híreket, ám ha az Assasin's Creed kerül szóba, valahogy kutya kötelességünknek érezzük, hogy tudassunk róla titeket. Nos, arról már beszámoltunk, hogy a változó hardverkörnyezeti tényezők miatt elnapolták a mesés hangulatúnak tűnő játék PC-s verzióját, ez a dolog azonban a most érkezett információk tükrében még fájóbb lehet: a konzolos változatok ugyanis bearanyozódtak, és most PS3, valamint Xbox 360 platformokra megindult a tömeggyártás. Reméljük, a pár hónapnyi fejlesztési idő nem csak egy jól optimalizált, de jól portolt változatot is jelent majd - az Ubisoftban ilyen téren nem nagyon szoktunk csalódni, de az ember most már csak abban hisz, amit már kipróbált.
Assasin's Creed: sírunk is, meg nem is
Egy részben örömteli hírt kell közölnöm veletek: örömteli, mert egy játék, amelyre nagyon várunk, végre elkészült, és csak részben az, mert ez még minket, PC-s játékosokat nem nagyon érint. De ez lehet a fény az alagút végén...
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Assassin's Creed megjelenés:
2007. november 16.
Assassin's Creed gépigény:
CPU: 2600 MHz,
RAM: 1024 MB,
VGA: 256 MB,
HDD: 8 GB
és most tudom jönnek azok az üzenetek hogyha nem tetszett minek játszottam vele és miért ideírom, de ez cheat, fórum (mindegy) arra szolgál hogy véleményt írjunk le és hogy az ember ezeket végigolvassa ezt még mielőtt megvesz egy ILYEN játékot
Jól van, köszönhetjük az Ubinak, meg a fejlesztőknek, mert nem tudták optimalizálni a játékot, hogy használható állapotba kerüljön. Ha meg is jelent volna számítógépre, állítólag a Crysis gépigénye elbújhatott volna az árnyékában.
Erőművel pedig csak kevesen rendelkeznek.
Ügyes ez a Montreál, ezek aztán tudnak.
Egyszer megtanulhatnának majd PC-re is játékot készíteni.
Jól van, köszönhetjük az Ubinak, meg a fejlesztőknek, mert nem tudták optimalizálni a játékot, hogy használható állapotba kerüljön. Ha meg is jelent volna számítógépre, állítólag a Crysis gépigénye elbújhatott volna az árnyékában.
Erőművel pedig csak kevesen rendelkeznek.
Ügyes ez a Montreál, ezek aztán tudnak.
Egyszer megtanulhatnának majd PC-re is játékot készíteni.
Ezzel a dologgal teljesen egyetértek! Én pont ugyanígy vagyok ezzel az egésszel. Nem érdekel, hogy jön PC-re vagy fordítva, hanem mennyire tud lekötni/szórakoztatni. Bárcsak mindenegyes ember így látná, csak sajnos sok a begyepesedett PC fan. Külföldön a többség már rég kinőtte ezt, és azt veszik figyelembe mi szórakoztat a legjobban, de nem számít PC, vagy Konzol. Én eljátszok bármin, nem nézem le egyik "side"-ot sem. Meg sokan mondják nem lehet Konzolon játszani FPS-t, de márpedig lehet, csak nem 0.5 mp. alatt lősz be egy fejest, mint a CS-ben.
Nos, ha az Assassin's Creed-ben is lesz ilyesmi, abszolút meg van bocsátva ez a szemét lépés (mellesleg: nem szeretlek, Jade Raymond! XD LOL ).
Meg úgy általában szerintem elmondhatjuk: ha érzékeltetik velünk, pc játékosokkal, hogy szánják-bánják a késést, akkor szerintem semmi probléma nincs (ez persze konkrét dolgokban való megnyilvánulást jelent - tehát valami extra tartalmat XD).