New York városán a félelem uralkodik, ugyanis egy gyilkos van szabadlábon, aki gazdag embereket öl meg úgy, hogy egy különös eszközzel kivágja a szívüket. Látszólag semmi közük egymáshoz, de mégis mindannyiukat ugyanolyan rituális módon tette el láb alól valaki. A rejtélyt tovább fokozza a tény, hogy egy fiatal, kevés tapasztalattal bíró ügynököt, Nicole Bonnet-t bízzák meg a nyomozással. Eredetileg egy idősebb társának, Nicknek kellett volna asszisztálnia, de hamarosan megváltozik a helyzet és neki kell átvennie a vezető pozíciót.
Kezdésnek nem is rossz, főleg ha azt is megemlítem, hogy korábban olyan játékokat kaptunk a fejlesztőktől (a csapat a Detalion, csak már a City Interactive bekebelezte őket), mint a Schizm és a Sentinel, de reméljük, ezúttal nem csak a hardcore kalandjátékosoknak szeretnének kedvezni. A feladványok most sem lesznek könnyűek, de talán nem ezzel akarják elérni, amit hirdetnek, hogy ez lesz az utóbbi évek egyik leghosszabb játéka. Én abban bízok, hogy a történet lesz annyira hosszú (és persze érdekes is), hogy ez tényleg igaz legyen. Erre szerencsére jó az esély, mert 20 kidolgozott karaktert, 100 puzzle-t, 15 fő helyszínt (mintegy 200 előre renderelt háttérrel) és 5000 sornyi szöveget ígérnek a játék amúgy igényes és érdekes honlapján (mely talán nemsokára bővül is további információkkal).
A háttér nem statikus lesz, az animációk által az is élni fog, a karakterek három dimenziósak, természetesen mozognak (talán motion capture segítségével, de erről nincs konkrét infó), árnyékukat pedig valós időben jelenítik meg, hogy tovább dobjanak a hangulaton. Magas minőségű átvezető videókat, eredeti zenét és realisztikus hangeffekteket is ígérnek a lengyel fejlesztők.
Már ismert a játék minimum gépigénye is, ami nem meglepő módon elég alacsony, elvégre point & click kalandjátékról beszélünk:
Kezdésnek nem is rossz, főleg ha azt is megemlítem, hogy korábban olyan játékokat kaptunk a fejlesztőktől (a csapat a Detalion, csak már a City Interactive bekebelezte őket), mint a Schizm és a Sentinel, de reméljük, ezúttal nem csak a hardcore kalandjátékosoknak szeretnének kedvezni. A feladványok most sem lesznek könnyűek, de talán nem ezzel akarják elérni, amit hirdetnek, hogy ez lesz az utóbbi évek egyik leghosszabb játéka. Én abban bízok, hogy a történet lesz annyira hosszú (és persze érdekes is), hogy ez tényleg igaz legyen. Erre szerencsére jó az esély, mert 20 kidolgozott karaktert, 100 puzzle-t, 15 fő helyszínt (mintegy 200 előre renderelt háttérrel) és 5000 sornyi szöveget ígérnek a játék amúgy igényes és érdekes honlapján (mely talán nemsokára bővül is további információkkal).
A háttér nem statikus lesz, az animációk által az is élni fog, a karakterek három dimenziósak, természetesen mozognak (talán motion capture segítségével, de erről nincs konkrét infó), árnyékukat pedig valós időben jelenítik meg, hogy tovább dobjanak a hangulaton. Magas minőségű átvezető videókat, eredeti zenét és realisztikus hangeffekteket is ígérnek a lengyel fejlesztők.
Már ismert a játék minimum gépigénye is, ami nem meglepő módon elég alacsony, elvégre point & click kalandjátékról beszélünk:
- Windows 98/ME/XP
- DirectX 9.0
- PIII 500 MHz
- 128 MB RAM
- DirectX 8.1 kompatibilis videokártya 32 MB RAM-mal
- DirectX 8.1 kompatibilis hangkártya
- 1 GB szabad hely
- DVD-meghajtó
- egér
Fincsinek ígérkezik.
De azért jöhetne pár friss ötlet. Mikor megláttam valami egyébb oldalon a képeket azt mondtam wow erre a részre nem emlékszem a Still Lifeból! -. -
Amugy amikor kivittem a Dreamfallt akkor nagyon szerelmes lettem abba a játékba, egy jó időbe bele tellett hogy rávegyem magamat, hogy megnézzek még pár kaland játékot. Ilyen játék pl. a The Longest Journey, Still Life, Post Mortem, Fahrenheit, meg még valami érdekes sci-fi, nem emlékszem a nevére csak a demóját láttam az tetszett a nevét elfelejtettem, viszlát! : D
A lényeg hogy kijöttem a Dreamfall gödörből és még most sem hajt semmi a felé hogy megnézzem a játékot. Adjatok egy demót, talán megnézem.
U.i.: Tudom a Dreamfall és Fahrenheit nem is igazán kalandjáték, de nálam favoritok. Hívjuk őket inkább Interaktív Filmeknek ha akarjuk... ; )