• Megvan a Lidl új reklámarca
  • Schwarzenegger lett az
  • Kisfilm is készült

Vannak olyan sztárok, akikkel lényegében mindent el lehet adni, Arnold Schwarzenegger pedig pontosan ebbe a kategóriába sorolható. Éppen ezért egyáltalán nem meglepő, hogy az ő nevével fémjelzett FUBAR gond nélkül behúzta a legnézettebb sorozatnak járó aranyérmet néhány héttel ezelőtt. Május 22-28 között nem kevesebb mint 88,94 millió órányi nézettséget generált az amúgy meglehetősen közepes kritikákat kapott széria, és több mint 90 országban került be a Top 10-be.

Schwarzenegger most azzal hívtak fel magára a figyelmet, hogy ő lett a Lidl legújabb reklámarca. A színész és egykori kormányzó a Parkside barkács-brand mögé állt be, amihez jópofa kisfilm is készült. Ez újabb jele annak, hogy Schwarzival bármit el lehet adni, hiszen az említett sorozata, a FUBAR egyesek szerint rémesen gagyi, mások már csak Schwarzenegger neve miatt is leültek végignézni. A recept bejött, ugyanis a sorozat két hétig (!) az első helyen állt a Netflix angol nyelvű toplistáján és idehaza is hasonló sikereket ért el.