A hosszú csúszásokat megélt, német fejlesztésű Parawold - melyre a
sajtó hamar ráaggatta az "Age of Empires dínókkal" valóban megtisztelő
megjelölést -, a mai nappal végre elindult a sokszorosító üzemek felé.
A játékról még valamikor 2003 tájékán hallhattunk először, az
alapkoncepció pedig már akkor egyből lenyűgözött: egy alternatív
őskorba mehetünk vissza irányítani változatos népeinket, törzseinket,
ráadásul dinoszauruszokat is csatasorainkban tudhatunk! Sajnos a demó
ugyan elég nagy csalódást okozott, sem a grafika, sem a játékmenet
messze nem volt olyan kimagasló, mint ahogy ígérték, reméljük, hogy
szeptember végén azért egy hangulatos RTS-sel gazdagodik tárházunk.
Aranytalpú dínók
Rég láttunk olyan egyedi és hangulatos stratégiai játékot, mint a Paraworld - a demó után végre aranylemezre került a dínós RTS, amelyet, bár minden bizonnyal nem túl sokan vártatok, de talán érdemes lesz adni neki egy esélyt, hiszen a grafikája lélegzetelállító.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Paraworld megjelenés:
2006. szeptember 22.
Paraworld gépigény:
CPU: 1600 MHz,
RAM: 512 MB,
VGA: 128 MB,
HDD: 3,4 GB
Azért ezt hagy döntse el mindneki, saját magának :)
Ja, és a ParaWorld nem jó játék, ne játszatok vele!:)
Igen, azt mondom, hogy fantasy klisés a War3, de legalább a jobb fajtából. Egyébként ugye a Blizzard sem tagadja, hogy a Warhammer-világból lo... khm. merített a WarCraft megalkotásakor. (Démonok = Káosz, Lordareon, Aseroth = emberek királysága, császár) De a ParaWorld személyei iránt szerintem semmilyen szimpatizálást nem fogunk tenni/nem teszünk. Vagy igen?:D Tök érdektelen az egész... Arthas-szal legalább valami "nemes" célért mentünk, s nekem, személy szerint, még tetszett is:D.
Az eredetiséget sem úgy kell érteni, hogy: "na, ettől az állam esett le". Arthas, mint halállovag elég sötét jedis, Thrall is egy patetikus vezér, vagy Grom is az a tipikus önfejű. Jó, akkor nem eredetiek:D. Rosszul fogalmaztam: emlékezetesek, szerethetők/gyűlölhetők (én pl. a nyálas éjelfeket utáltam mint a...).
De ha a ParaWorld-del hasonlítod össze, mindenképp... Az ügyetlenkedő Béla, a vezéregyéniség csaj... Szerintem ez a ZS-kategóriás filmeknek a repertoára...:D. Tehát csapj le rám, bagoly, de nekem a WarCraft szereplői mérföldekkel eredeti(bbe)k, mint a ParaWorld-éi.