- A Super Data közzétette legújabb piackutatását
- Az Apex Legends rengeteg játékost vesztett
Az Apex Legends február elején jelent meg, és őrült számokat generált: egy hónappal a rajt után a játék már ötvenmillió játékossal büszkélkedett, Ninja pedig egymillió dollárt kapott a program reklámozására. A könnyen jött siker könnyen ment: áprilisban-májusban a Super Data kutatásai szerint a Respawn játéka összesen 24 millió dollárt termelt, ami hatalmas összeg, de csak aprópénz az azt megelőző eredményhez képest: a premier hónapjában az Apex 100 milliót hozott a fejlesztőnek és a kiadónak. Így már mindjárt más, nem igaz?
A Respawn ennek ellenére továbbra is támogatja a játékot: az első szezon hamarosan véget ér, az EA pedig a 2019-es EA Play-en mutatja meg azt, hogy mit fog tartalmazni a következő, és hogy mikor indul el. Persze ez csak a jó kis része, hiszen az E3 után megjelennek majd a Weta Workshop által gyártott Apex Legends figurák és egyéb termékek. A 24 millió dolláros bevétel egyébként arra nem volt elég, hogy a Respawn alkotása felkerüljön április legjobban jövedelmező játékai közé.
- Mortal Kombat 11
- Fortnite: Battle Royale
- Sekiro: Shadows Die Twice
- MLB The Show 19
- FIFA 19
- Days Gone
- Devil May Cry 5
- NBA 2K19
- Super Smash Bros. Ultimate
- Tom Clancy’s The Division 2
Ti még játszotok az Apex Legends-szel? Szerintetek tovább csökken majd a játékosszám, vagy pedog az új szezon indulásával visszakapaszkodik a program a csúcsra, ahova eljutott egy hónap alatt? Írjátok meg!