- Az Anthem története nem a BioWare-től megszokott szétágazó sztori lesz
- Helyette inkább a játékos személyes történetére koncentrálnak majd
- Ezenkívül a játékosok által hozható döntések is megmaradnak
- Ezt árulta el a játék rendezője, Jonathan Werner
Az Anthem kapcsán eddig főleg a játék beszédes kedvű producere, Mark Darrah, árult el mindenféle érdekességet nekünk, most azonban a rendező is előrelépett, és egy interjú során megpróbált választ adni az egyik legfontosabb kérdésre, arra, hogy milyen lesz a program története. Az Anthem ugye elég erősen eltér a BioWare eddigi címeitől, ezért pedig már lehetett sejteni, hogy jó eséllyel az azokból megszokott szerteágazó sztori sem tér itt vissza.
Ezt erősítette meg most a játék rendezője, Jonathan Werner is, aki egy interjúban elmondta, hogy ezúttal inkább a játékos személyes történetére szeretnének fókuszálni, de úgy, hogy továbbra is lehetőséget adnak nekünk különféle döntések meghozására. Ahogy ő fogalmazott:
„A játékosok hozhatnak majd döntéseket. Mivel azonban az Anthem egy megosztott világú, közösségi RPG, ezért a szerteágazó sztori helyett inkább arra fókuszáltunk, hogy minél személyesebbé tegyük a narratívát. Határozottan lesznek majd döntések, melyeket neked kell meghoznod, de a fókusz kicsit más lesz majd ebben a játékban.”
Werner továbbá azt is megjegyezte, hogy az Anthem történetéről és történetmeséléséről az augusztus 31. és szeptember 3. között tartott PAX Westen többet is megtudhatunk.
Ti mit gondoltok, jó ötlet ez az új irányba elvitt narratíva?
Mivel nincs külön a single, ezért nem is tudják máshogy.
Only single player játékot kéne gyártani. Az a tuti.