• A hétvégén zajlott le az Anthem első demója
  • Mely a sok technikai nehézség mellett játékmenetbeli hiányosságokra is rávilágított
  • Például arra, hogy túl lassan lehet közlekedni Fort Tarsis utcáin
  • A BioWare ígérete szerint ez a végső verzióban már változni fog

A hétvégén tárta először legújabb alkotását a nagyközönség elé a BioWare, a VIP demó pedig egyből számtalan bugra és problémára felhívta a figyelmet, hogy mást ne mondjuk, az Origin szerverei sem működtek rendesen miatta egy ideig. A fejlesztők már össze is állítottak egy igen tetemes listát mindarról, amit a publikus demóig javítani akarnak, azonban a jelek szerint nem csak a játék technikai oldalába terveznek belenyúlni, hanem az egyes mechanikákat is finomítgatják majd a teljes megjelenésig.

A visszajelzések alapján például sokan érezték úgy, hogy kifejezetten zavaró a sprintelés hiánya Fort Tarsis utcáin. Maga a hely alapvetően egy békés település, ahová visszatérhetünk a küldetéseink után, és ahol találkozhatunk az NPC-kkel, valamint új küldetéseket vehetünk fel. És bár meg kell hagyni, hogy maga a helyszín igen pofás lett, a gyors közlekedés hiánya azért így is zavaró lehetett. A problémát a BioWare is elismerte, így a végleges verzióban már lehetőségünk lesz futni Fort Tarsis utcáin is.

A futás betiltására egyébként a játék producere szerint azért volt szükség, hogy így éreztessék a játékosokkal: az exoruhából kibújva azért ők is csak emberek. Mark Darrah egy interjúban fejtette ki, hogy úgy gondolták, egy olyan játékban, ahol időnk nagy részét egy rakétahajtású páncélruhában töltjük, nem árt egy kis emlékeztető, hogy a ruha nélkül a karakterünk is csak egy átlagos arc a tömegből.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!