ANNO 1503, 1602, 1701 (illetve az észak-amerikai régióban A.D.) – egy remek és sikeres, ötmilliós összeladással büszkélkedő történelmi alapú birodalomépítős stratégia franchise. Nem véletlenül csapott le a fejlesztőstúdióra a francia kiadó tavaly áprilisban. Az újabb rész meglepő módon nem az 1800-as címkét kapta meg, ahogy talán vártuk a korábbi évek alapján, hanem úgymond az „előzményeket” kapjuk meg, azaz a XV. századba repülünk vissza, mégpedig az izgalmas és titkokban gazdag Távol-kelet egy különös szigetére.
A sajtóanyag szerint meg kell ismernünk az ősi kelet kultúráját és technológiáját, a helyi kereskedés, diplomácia és gazdaság minden csínját-bínját, hogy kiépíthessük saját, egyedi metropoliszunkat. Új, testre szabható elemek, több tucat díszítőelem, nagyobb szigetek, világok biztosítják a végtelen lehetőségeket és kreatív hajlamaink kiélését. Mind emellé új, intuitív kezelőfelületet, és egy teljesen módosítható szabadjáték (sandbox) módot kapunk.
Megjelenés PC-re 2009 márciusában.
A sajtóanyag szerint meg kell ismernünk az ősi kelet kultúráját és technológiáját, a helyi kereskedés, diplomácia és gazdaság minden csínját-bínját, hogy kiépíthessük saját, egyedi metropoliszunkat. Új, testre szabható elemek, több tucat díszítőelem, nagyobb szigetek, világok biztosítják a végtelen lehetőségeket és kreatív hajlamaink kiélését. Mind emellé új, intuitív kezelőfelületet, és egy teljesen módosítható szabadjáték (sandbox) módot kapunk.
Megjelenés PC-re 2009 márciusában.
a grafika korrekt (bár lehetne szebb, de így annos ), a játékmenet a videó alapján marad. jah a minőség sajna nem a legjobb
egyébként a Ubisoft nagyon rá van kattanva a keleti helyszínekre nem?!