American McGee és csapata, a Spicy Horse Sanghajban dolgozik rendíthetetlenül az újabb elborult elképzelésekből összegyúrt játékon, a Grimmen. Bővebben és hivatalosan az következő hónapokban beszélnek a projektről, de lássuk, mit árult el véletlenül a neves dizájner.
A legfontosabb, hogy 2008 elején tervezik megjelentetni a játékot, méghozzá epizódikus formátumban. Konkrétan 24 részre kell számítani, melyet a GameTap rendszeren kívánnak értékesíteni. Ezt már sikerre vitte a Telltale Games a Sam & Max sorozattal, ezen felbuzdulva vágott bele American is a digitális terjesztésbe.
A játék "spritituális utódja" lesz az első, McGee nevét viselő játéknak, az Alice-nak (mint a BioShock a SystemShock 2-nek). Ezt erősítendő ugyanaz írja a történetet, akinek régen is ez volt a szerepe: R. J. Berg, aki kitekert mesevilág mellett az elmúlt évek több Star Wars játékában is aktívan közreműködött.
American McGee az Alice megjelenését követően a Scrapland (volt teljes játék a Guruban!) és a Bad Day L.A. fejlesztésében vett részt, producerként, illetve kreatív igazgatóként. Tavaly létrehozott egy művészi munkákkal foglalkozó stúdiót, nemrég pedig egy fejlesztőcsapatot, a fentebb említett Spicy Horse-t, mindkettő Sanghajban található, itt készül a Grimm-testvérek munkáin alapuló játék.
A Grimmről a PC Gamer magazin számolhat be először a júliusi számában, addig sajtózárlat van érvényben, így ennek a kis morzsának is örülhetünk. Én személy szerint már nagyon várom június végét, hogy még többet megtudhassak erről a betegesen jónak ígérkező játékról. Amíg véget nem ér a csönd, nézelődhet mindenki American blogján, hátha felbukkan még valami érdekesség.
A legfontosabb, hogy 2008 elején tervezik megjelentetni a játékot, méghozzá epizódikus formátumban. Konkrétan 24 részre kell számítani, melyet a GameTap rendszeren kívánnak értékesíteni. Ezt már sikerre vitte a Telltale Games a Sam & Max sorozattal, ezen felbuzdulva vágott bele American is a digitális terjesztésbe.
A játék "spritituális utódja" lesz az első, McGee nevét viselő játéknak, az Alice-nak (mint a BioShock a SystemShock 2-nek). Ezt erősítendő ugyanaz írja a történetet, akinek régen is ez volt a szerepe: R. J. Berg, aki kitekert mesevilág mellett az elmúlt évek több Star Wars játékában is aktívan közreműködött.
American McGee az Alice megjelenését követően a Scrapland (volt teljes játék a Guruban!) és a Bad Day L.A. fejlesztésében vett részt, producerként, illetve kreatív igazgatóként. Tavaly létrehozott egy művészi munkákkal foglalkozó stúdiót, nemrég pedig egy fejlesztőcsapatot, a fentebb említett Spicy Horse-t, mindkettő Sanghajban található, itt készül a Grimm-testvérek munkáin alapuló játék.
A Grimmről a PC Gamer magazin számolhat be először a júliusi számában, addig sajtózárlat van érvényben, így ennek a kis morzsának is örülhetünk. Én személy szerint már nagyon várom június végét, hogy még többet megtudhassak erről a betegesen jónak ígérkező játékról. Amíg véget nem ér a csönd, nézelődhet mindenki American blogján, hátha felbukkan még valami érdekesség.
Amúgy képek alapján egész jónak tűnik, még épp tűréshatáron belüli az elvontsága
gorobal, én azt olvastam McGee fórumán, hogy elkészült a játék, de nem jelent meg, állítólag. Gondolom, kiadó nem volt.
zealot, beteg játék kell? Idén kettő is lesz (BioShock, Jericho).
A Bad day után remélem vmi játszható programmal álnak elő