Sokszor méltattuk már a jó értelemben véve elmebeteg American McGee-t – de épp annyiszor korholtuk is. Az id Software egykori pályatervezője -- így visszatekintve -- az ezredfordulón elkészítette pályafutása legjobb, és gyakorlatilag tökéletes játékát, a nevével fémjelzett Alice-feldolgozást. A formabontó, elvadult, őrült játék minden idők egyik legjobban megtervezett alkotása – nagy kár, hogy American azóta sem tudta megismételni sikerét. Oké, a Scrapland még elment, de a Bad Day L.A. akkorát bukott, hogy olyat is ritkán látni, a Grimm pedig... hát, kinek így, kinek úgy, jómagam a régi sanzont idéztem: „anyám, én nem ilyen lovat akartam”. Összefoglalva: a drága ember nyolc év alatt picit / nagyon (ismét megítélés kérdése – most mondjam azt, hogy a zsenik megosztó és ellentmondásos személyiségek?) megtépázta önnön nimbuszát. No de, itt az esély a javításra...
Igen, esély, hiszen John Riccitiello, az EA főnöke Las Vegasban, a mai DICE Summit rendezvényen jelentette be a visszatérést. Sajnos a játékról még gyakorlatilag semmit nem tudunk, csak annyit, hogy PC, Xbox 360 és PS3 a célplatform. McGee a bejelentésre ennyit mondott: „Ez az utazás a tükrön át még izgalmasabb kalandokat ígér.”, a kiadó részéről pedig David DeMartini, az EA Partners alelnöke és általános igazgatója hozzátette, hogy még sötétebb és izgalmasabb helyekre fog elkalauzolni minket a 2000-es, mára már klasszikussá vált játékon alapuló új rész. A „The Return of American McGee's Alice” elnevezés egyelőre munkacím, és a Spicy Horse (aki nem lenne képben: McGee sanghaji stúdiója) honlapja szerint jelenleg még csak előkészítési fázisban van, így „kell némi idő az elkészítéséhez”. Nem tudom, véletlen-e (szerintem nem...), hogy a „fűszeres ló” istállójában épp a mai napon jelent meg álláshirdetés Unreal-motorokat ismerő programozók részére...
Azt hiszem, nagy titkot nem árulok el azzal, hogy az új Alice itt a PGO-n kiemelt figyelmet fog kapni, hiszen a bejelentés hatására kollektív orgazmust éltünk át és csapatostól iratkoztunk fel a Spice Horse hírlevelére, így aztán az természetes, hogy minden infómorzsát fel fogunk csipegetni, és azonnal, még melegen tálaljuk azokat, mert felizgultunk, mint Alice a vér szagától...
Kiegészítés:
A bejelentés örömére BadSector kolléga megemlékezett Alice-ról és annak múltjáról:
Igen, esély, hiszen John Riccitiello, az EA főnöke Las Vegasban, a mai DICE Summit rendezvényen jelentette be a visszatérést. Sajnos a játékról még gyakorlatilag semmit nem tudunk, csak annyit, hogy PC, Xbox 360 és PS3 a célplatform. McGee a bejelentésre ennyit mondott: „Ez az utazás a tükrön át még izgalmasabb kalandokat ígér.”, a kiadó részéről pedig David DeMartini, az EA Partners alelnöke és általános igazgatója hozzátette, hogy még sötétebb és izgalmasabb helyekre fog elkalauzolni minket a 2000-es, mára már klasszikussá vált játékon alapuló új rész. A „The Return of American McGee's Alice” elnevezés egyelőre munkacím, és a Spicy Horse (aki nem lenne képben: McGee sanghaji stúdiója) honlapja szerint jelenleg még csak előkészítési fázisban van, így „kell némi idő az elkészítéséhez”. Nem tudom, véletlen-e (szerintem nem...), hogy a „fűszeres ló” istállójában épp a mai napon jelent meg álláshirdetés Unreal-motorokat ismerő programozók részére...
Azt hiszem, nagy titkot nem árulok el azzal, hogy az új Alice itt a PGO-n kiemelt figyelmet fog kapni, hiszen a bejelentés hatására kollektív orgazmust éltünk át és csapatostól iratkoztunk fel a Spice Horse hírlevelére, így aztán az természetes, hogy minden infómorzsát fel fogunk csipegetni, és azonnal, még melegen tálaljuk azokat, mert felizgultunk, mint Alice a vér szagától...
Kiegészítés:
A bejelentés örömére BadSector kolléga megemlékezett Alice-ról és annak múltjáról:
Kaland vagy mi?
nem ismerem?
Ez 1 jó hír!!!!!!!
Várom ennyi
Egy ilyent hogy lehet megcsinálni? Na mindegy ha jó lesz várom ha meg nem lesz jó akkor meg nem
#16: szerintem ez nem folytatás lesz (a munkacím ellenére), hanem remake, és igazából tökmindegy, ha tudja hozni az előd hangulatát...
Amúgy én is csatlakozom az őrjöngők/tombolók táborához, bár félek kissé, hogy mire az előkészületi fázisból a megjelenéshez érünk (másfél-két év), addigra nem lesz versenyképes az UE3 motor. De majd kiderül.
Alice abba őrült bele hogy meghalt a családja, aztán meggyógyult.
Most mibe őrüljön bele? Őrüljön egyáltalán meg?
Neverhood2-nek én is örülnék. Zseniálisnak tartom, annak ellenére, hogy leírás nélkül képtelen voltam végigjátszani.
ÚrISTEN, ÚRISTEN, ÚRISTEN ÚRISTEN, ÚRISTEN!!!!!!!!!!!!
Legmerészebb álmaimban ábrándoztam arról, hogy McGee végre egy olyan játékot készítsen újra, mint ami őt naggyá tette, márpedig az az Alice. Fél évente végigjátszom újra és újra, egy remekmű, és most a születésnapomon érkezik a bejelentés, hogy folytatása lesz egyik kedvenc játékomnak....! Köszi ]{redenc, bearanyoztad ezt a napot - ennél jobb ajándék nem létezik!!!!
Hát bár minden álmom így teljesülne... tehát akkor jöhetne Neverhood 2 is és Return of Guybrush Threepwood...