Bár még az sem egészen egyértelmű, hogy az APB MMOG-nek tekinthető-e vagy sem, David Jones kijelentette, hogy a játékosoknak "valamit" majd fizetniük kell azután, hogy a játékot megvásárolták, tehát Guild Wars-féle üzleti modellről szó sem lehet. Jones azzal indokolta döntését, hogy valahogyan viszontszeretnék látni azt a 30 millát, amit belefeccöltek a játék fejlesztésébe. A koreai játékokra jellemző, letölthető, ingyenes kliens megoldását is elvetették.

"Meg kell majd venni a klienst. Ez egy ugyanolyan tradicionális játék, mint a többi." — hangsúlyozta Jones.

Abban a fejlesztők már most biztosak, hogy nem a szokásos előfizetéses módszert alkalmazzák majd, viszont azt még nem tudják, hogy helyette milyent. Jones szerint a rendszer hajlékony, "egyedi" és érdekes lesz, és a felhasználók pontosan átlátják majd, miért is fizetnek.