- A FIFA 22 PC-s portja az előző generációs konzolokra kiadott verzión alapszik
- Azaz nem lesz benne a játék fő újításának mondott HyperMotion rendszer
- Ez a döntés pedig enyhén szólva sem nyerte el a PC-s rajongók tetszését
Aggodalomra semmi ok, természetesen idén sem maradunk FIFA nélkül. Az EA tegnap délután árulta el hivatalosan, hogy érkezik a FIFA 22, a játék körül pedig már ezen rövid idő alatt is kirobbant pár kisebb nagyobb balhé. Először a program fizetős újgenerációs kiadása borzolta a kedélyeket, ezután nem sokkal pedig az is kiderült, hogy a FIFA 22 PC-s portja, akárcsak a Madden NFL 22, a játék előző generációs verzióján alapszik majd.
Mindez pedig természetesen azt jelenti, hogy a PC-s játékosok elesnek a program újgenerációs extráitól, többek között a hatalmas újdonságként beharangozott HyperMotion technológiától, aminek segítségével sokkal realisztikusabb és látványosabb meccseket lehet majd vívni. Az EA szerint erre azért volt szükség, hogy a gépigényt alacsony szinten tarthassák, így biztosítva, hogy sokan tudjanak játszani a FIFA 22-vel, azonban talán mondanunk sem kell, hogy a rajongók közül sokan csalódottak, és ki is akadtak a kiadóra például a Redditen.
amíg ha morgolódva is, de megveszi a sok ...izé, fogyasztó, addig csak több f0st próbálni lenyomni a torkotokon.