• Elérhetővé vált az Alice: Asylum "bibliája"
  • Benne számos koncepciós rajzzal és a történet részleteivel
  • A megjelenéshez készült videó végén az EA logója is feltűnik

A 2000-ben megjelent American McGee's Alice sajnos akkoriban még nem kapta meg a neki járó reflektorfényt, hiszen abban az évben olyan játékok jelentek meg, mint például a Diablo 2, a Deus Ex vagy épp a Hitman: Codename 47. Később aztán igazi kultuszjáték lett az Alice Csodaországban történetét teljesen kifordító alkotásból, olyannyira, hogy 2011-ben egy minden szempontból kiforrottabb folytatást is kapott Alice: Madness Returns néven. Az Electronic Arts által kiadott program óta azonban nem folytatódott a számos traumán átesett lány története, tervek ugyanakkor akadnak szép számmal, hiszen a gyász fokozatait a középpontba állító Alice: Asylum ötletek szintjén már lényegében kész is van – legalábbis erről árulkodik a nemrég elérhetővé vált Design Bible, amely egy terjedelmes (összesen 414 oldalas) kézikönyv, benne számos koncepciós rajzzal és leírással. A PDF változat megjelenését egy hangulatos videóval ünnepelte a franchise mögött meghúzódó elme, American McGee, a videó végén azonban egy felettébb érdekes logó is feltűnik.

A mutatós képek és fontosabb információk után ugyanis elsötétül a kép, majd két betű jelenik meg a játék címe alatt: EA. Ha ez esetleg nem lenne eléggé egyértelmű utalás, a "Valósítsunk meg lehetetlen dolgokat." szlogen is feltűnik a kép alján, ami lényegében egyet jelent azzal, hogy a fejlesztő a kiadó segítségét kéri a játék megvalósításához. Valószínű tehát, hogy a közösségi finanszírozás nem hozta meg a várt eredményt (vagy csak túl nagyra hízott a projekt), kérdés viszont, hogy mennyire érdekli a dolog az EA-t, hiszen a kiadó már egyáltalán nem olyan nyitott a kísérletezésre és a kockázatvállalásra, mint 10-15 évvel ezelőtt. Csodák persze bármikor történhetnek, nemde?