Mint azt már nagyon jól tudjuk, a főszereplőnk Alan Wake, egy New York-i író, aki alkotói válságban szenved, ami a lehető legszörnyűbb nyavalya e szakma képviselőinek. Két éve már nem írt semmit, így a felesége, Alice elviszi Bright Falls békés kisvárosába, abban a reményben, hogy férje ott majd ihletet talál. Azonban az események szörnyű fordulatot vesznek, mikor Alice eltűnik, Alennek pedig furcsa rémálmai támadnak, amikkel nem tud mit kezdeni, ráadásul a félkész regényében rejtélyes bejegyzések tűnnek fel, amik egy egyre agresszívabb történetet vázolnak fel.
A játék fő célja a feleségünk megtalálása lesz, tehát az egész államot bejárjuk majd nyomok, pontosabban a naplónk darabjai után kutatva, ugyanis ezek fognak elvezetni a kedvesünkhöz. A játék amolyan sandbox, azaz GTA-stílusú lesz, megtartva a szabad autóvezetés és a lövöldözés lehetőségét, ám minden más tekintetben eltér majd a Rockstar sikersorozatától, ugyanis egy, a Silent Hill-szériához hasonló pszichológiai thrillert hegesztenek a Remedy szorgos emberei. Az ilyen stílus pedig komoly hangulatot kíván meg, így — ahogy Häkkinen is elmondta — nem elég csak néhány szellemet az arcunkba tolni. Hogy a megfelelő hatást elérjék, a fény- és hangeffekteket helyezik előtérbe, amik majd megteremtik egy-egy epizód magával ragadó atmoszféráját.
Természetesen nem ok nélkül említettem meg az epizódokat, ugyanis a fejlesztők a küldetéseket jobban szeretik ilyenképpen aposztrofálni, mert az elmondásuk szerint a hangulat tekintetében teljesen egyedi lesz minden egyes fejezet, miközben a játékmeneten csak kis mértékben változtatnak. De hogy még véletlenül se váljon unalmassá a sztori, a fejlesztők a tévésorozatok világából átemelték a cliffhangerek rendszerét, hogy egy-egy epizód befejezése után egyből a következő adagot kérjük.
A játék megjelenéséről sajnos még továbbra sem tudunk semmi biztosat, de a Remedy azt ígéri, hogy hamarosan több részletet árulnak el az üdvöskéjükről. Lehet, hogy Häkkinen az E3-ra gondolt? Majd meglátjuk.
A játék fő célja a feleségünk megtalálása lesz, tehát az egész államot bejárjuk majd nyomok, pontosabban a naplónk darabjai után kutatva, ugyanis ezek fognak elvezetni a kedvesünkhöz. A játék amolyan sandbox, azaz GTA-stílusú lesz, megtartva a szabad autóvezetés és a lövöldözés lehetőségét, ám minden más tekintetben eltér majd a Rockstar sikersorozatától, ugyanis egy, a Silent Hill-szériához hasonló pszichológiai thrillert hegesztenek a Remedy szorgos emberei. Az ilyen stílus pedig komoly hangulatot kíván meg, így — ahogy Häkkinen is elmondta — nem elég csak néhány szellemet az arcunkba tolni. Hogy a megfelelő hatást elérjék, a fény- és hangeffekteket helyezik előtérbe, amik majd megteremtik egy-egy epizód magával ragadó atmoszféráját.
Természetesen nem ok nélkül említettem meg az epizódokat, ugyanis a fejlesztők a küldetéseket jobban szeretik ilyenképpen aposztrofálni, mert az elmondásuk szerint a hangulat tekintetében teljesen egyedi lesz minden egyes fejezet, miközben a játékmeneten csak kis mértékben változtatnak. De hogy még véletlenül se váljon unalmassá a sztori, a fejlesztők a tévésorozatok világából átemelték a cliffhangerek rendszerét, hogy egy-egy epizód befejezése után egyből a következő adagot kérjük.
A játék megjelenéséről sajnos még továbbra sem tudunk semmi biztosat, de a Remedy azt ígéri, hogy hamarosan több részletet árulnak el az üdvöskéjükről. Lehet, hogy Häkkinen az E3-ra gondolt? Majd meglátjuk.
Azt emlegették, annak idején, hogy kifejezetten többmagos Intel procira fejlesztenek, mutattak ingame tornádót fizikával, azóta mát túl is van fejlesztve, mint kellene, vagy alapjaiban más lesz, mert valakinek nem tetszik, mostanában már a thriller hangulatot emlegetik nagyon.
Bizakodom, hogy jó is lesz, ha nem, akkor jöhetnek a patch-ek dögivel
A grafikát már évekkel ezelőtt, a sokmagos Intel procik bemutatásakor prezentálták. Ami képeket kiadtak azóta, azok nem sok változást mutatnak. Minden évben újraírják, vagy mi? Akkor soha nem lesz belőle semmi, mert mindig jön egy újabb generáció. Most például nekiállhatnak a DX10-es átírásnak, ha akarják, azzal megint elpöcsölhetnek egy évet...
Az előzetesek alapján a játékmenet sem tűnik túlbonyolítottnak. Egy Blizzard-játék esetében megértem, ha évekig csiszolják, mert a sok faj és a különféle képességek kiegyensúlyozása ezt megköveteli. Itt egy koma van, akit terelgetni kell. Ezen mit kell hegeszteni négy évig?
Abban sajnos nincs igazad, hogy nincs hype. Van, csak nem olyan túlpörgetett, de a várakozás is elvárásokat szül, minél hosszabb a fejlesztés, annál nagyobbakat, hiszen az "egyszeri" játékos úgy véli, minél tovább készül egy cucc, annál jobb lesz, annál magasabbra állítja a mércét, amit aztán játék legyen a talpán, amely át tud vinni...
A Silent Hill-re való utalás pedig remélem, nem a minőségre utal (itt most az ötödik felvonásra gondolok).
Évek óta minden kiállításon és eseményen (E3, Lipcse, GDc, bármi), ahol megjelenik a Remedy, mindig valamelyik Jaari, Mikka, Oscar elmondja kb. ugyanezeket . Ez olyan, mintha lépten-nyomon dicsekednék azzal, hogy nekem van a legszexisebb és legtökéletesebb barátnőm, csak épp még senki nem látta, de majd egyszer, és akkor aztán lesz csodálkozás...
Én már úgy csodálkoznék, de még mindig csak a hölgy méltatásáról esik szó...
a cikk olvásása közben nagyon Alone in the Dark ÉRZÉSEM LETT,és nem kellemes,ja várok,csak már unom az egészet,tiszta vicc amit művelnek,egyre nagyobb megérzésem van,hogy csalódni fogok