- Egy álláshirdetés alapján a Visceral rendszertervezőt keres a Star Wars-játékhoz
- A jelentkezőnek jártasnak kell lennie a külsőnézetes akció-kaland játékok terén
- Még mindig alig tudunk valamit erről a játékról
Bár már 2013 óta tudjuk, hogy a Dead Space-sorozatot és a Battlefield: Hardline-t jegyző Visceral műhelyében egy Star Wars-játék készül, két év után sem kaptunk erről a programról bővebb konkrétumot. Annyit mondhatunk el róla biztosan, hogy Amy Hennig és Todd Staswick írja a történetet, illetve Jade Raymond is részt vesz a munkálatokban.
Emellett a játék direktora, Scott Warner idén nyáron elhintette, hogy a Mercenariesra fog hasonlítani a program, így sokan máris egy nyílt világú TPS-t kezdtek vizionálni, amit tovább erősített a Nolan North-tól származó hír, amely szerint a Visceral produktuma az elkaszált Star Wars 1313-ra szintén hajazni fog.
Nos, úgy tűnik, a TPS rész mondhatni, már száz százalékos, merthogy a Visceral feladott egy álláshirdetést, amiben vezető rendszertervezőt keresnek. A munkakör általános leírásából biza kiderült, hogy a Star Wars-játékhoz keresik az alkalmas embert, emellett szükséges a tapasztalat a külsőnézetes akció-kaland játékok terén, különösen a hős irányítás, az ellenség megtervezése, a navigációs mechanizmus és a harcok terén.
Szóval a TPS szinte már borítékolható. Ezzel persze még mindig nem kerültünk közelebb ahhoz, mi is valójában a Visceral Star Wars-játéka, melyik korszakban fog játszódni, kik lesznek a főszereplők, mikor jelenik meg, és így tovább. Remélhetőleg, a Star Wars: Battlefront lecsengése után az EA végre előtérbe helyezi eme programot.
A Star Wars 1313 jövője ugyan bizonytalan, de a Visceraltól még kaphatunk valami hasonlót.
Én tudom...Érzem...Látom a távoli messzeségben...
Én tudom...Érzem...Látom a távoli messzeségben...
Én tudom...Érzem...Látom a távoli messzeségben...
Én tudom...Érzem...Látom a távoli messzeségben...