Az interjút a Massively portál készítette, Erling Ellingsennel, a Funcom termékmendezserével. Főleg arról társalogtak, hogy a stúdióban gőzerővel dolgoznak a játék foltozgatásán. Nap mint nap találnak új hibákat, amiket a lehető leghamarabb próbálnak kijavítani.
Erling a játék közeli jövőjéről is beszélt, és elmondta, hogy az elkövetkezendő hónapokban egy új terület lesz elérhető a játékban, amit Ymir hágójának (Ymir's Pass) hívnak, és 55 új küldetést ad a játékhoz, valamint néhány új börtönt. A közeljövőben a DirectX 10 technológia is beépítésre kerül, ennek hála szebb árnyékhatásokat és élesebb textúrákat kapunk. Végül pedig arról esett szó, hogy már készül az Age of Conan első kiegészítőlemeze, amit leghamarabb jövő tavasszal kapunk kézhez. Erről több részletet nem tudni, mert még nagyon a fejlesztés elején járnak.
A hír végére egy kis adaléknak leírom, hogy az Age of Conan már több mint egymillió előfizetővel büszkélkedhet, és a hibái ellenére nagyon népszerű.
Erling a játék közeli jövőjéről is beszélt, és elmondta, hogy az elkövetkezendő hónapokban egy új terület lesz elérhető a játékban, amit Ymir hágójának (Ymir's Pass) hívnak, és 55 új küldetést ad a játékhoz, valamint néhány új börtönt. A közeljövőben a DirectX 10 technológia is beépítésre kerül, ennek hála szebb árnyékhatásokat és élesebb textúrákat kapunk. Végül pedig arról esett szó, hogy már készül az Age of Conan első kiegészítőlemeze, amit leghamarabb jövő tavasszal kapunk kézhez. Erről több részletet nem tudni, mert még nagyon a fejlesztés elején járnak.
A hír végére egy kis adaléknak leírom, hogy az Age of Conan már több mint egymillió előfizetővel büszkélkedhet, és a hibái ellenére nagyon népszerű.
A DX10-et meg már a bejelentés körül elkezdték beépíteni, ami egyébként szerintem is csak, már bocsánat, de parasztvakítás, én még a DX9/DX10 összevető képeken sem fedeztem fel olyan hű, de nagy különbséget. És nem attól lesz jó a játék, hogy csillognak a levelek, meg mittudomén, hanem, hogy nem pár tucatnyi egyforma küldetéssel kell felgrindelni 80-ra, mint most...
Szóval hajrá Funcom, húzzatok bele!
A DX10-et meg már a bejelentés körül elkezdték beépíteni, ami egyébként szerintem is csak, már bocsánat, de parasztvakítás, én még a DX9/DX10 összevető képeken sem fedeztem fel olyan hű, de nagy különbséget. És nem attól lesz jó a játék, hogy csillognak a levelek, meg mittudomén, hanem, hogy nem pár tucatnyi egyforma küldetéssel kell felgrindelni 80-ra, mint most...
Szóval hajrá Funcom, húzzatok bele!