Kérdések: A magyar közösség és a szerkesztők nevében: Iványi László (Huma) - www.ageofconan.hu
Válaszok: A Funcom képviseletében: Jason Stone (Athelan) - Game Designer - Funcom
H: Mindenek előtt szeretném megköszönni a magyar rajongótábor nevében ezt az esélyt, és hogy válaszolsz a kérdéseinkre ma!
Egy hete megkérdeztük a rajongókat: "Ti mit kérdeznétek a Funcomtól, ha esélyetek lenne rá?" Rengeteg hozzászólás érkezett, és köztük sok a játékosok által létrehozható városokkal kapcsolatban, ami az egyik legizgalmasabb újítás jelenleg az Age of Conanban. Korábban Gaute Godager említette, hogy a presztízsosztályok korlátozzák a játékosokat, szóval jó eséllyel el lesznek távolítva a játékból. A városokkal kapcsolatban el tudnád mondani nekünk, mi a helyzet a presztízsosztályokkal? Hogyan tudunk jelenleg építkezni?
JS: A Prestige osztályok állapotára való tekintet nélkül természetesen képes leszel játékosvárosokat építeni. Mikor legutoljára láttam, az Építész szerepkör még mindig benne volt a játékban, rájuk van szükséged, ha épületeket akarsz felhúzni a saját faludban.
H: Sok jó dolog megtalálható jelenleg a bétában, de pár dolog még tesztelésre vár. Mi történik jelenleg a bétateszten? Mi okozza számotokra most a legnagyobb problémát? A legfontosabb talán az: mennyire lesz hasonló a béta ahhoz a változathoz, amit májusban kiadtok? Elegendő idő jut tesztelni mindent? Láthatunk játékosok által készített városokat már a bétában, vagy ez majd egy későbbi javítással kerül bele talán?
JS: A játékosvárosok már bent vannak, de a bétások számára még nem hozzáférhető az építési lehetőség. Az MMO játékok állandóan fejlődnek, és emiatt soha nem lesz "elég idő" a befejezésükre, folyamatosan dolgozhatsz rajta a végtelenségig. A legnagyobb problémák állandóan változnak, megjavítunk valamit és megyünk a következő problémára. A bétaváltozat lesz az a verzió, amit májusban kiadunk, sőt, valójában az lesz a játék legfrissebb változata, mert rajta lesznek azok a javítások, melyek mesterpéldány elkészülte után jönnek ki.
H: Kérlek, árulj el még egy valamit a játékosok által építhető városokról. Lesz minden játékosnak külön ház ezekben a településekben? Esetleg karakterosztályonként lesznek nagyobb épületek? Miféle épületek lesznek majd ezekben a játékosok által épített városokban, határvidéki erődökben (Borderlands keep)? Stratégiai szerepük lesz, vagy csak valamiféle bónuszt adnak?
JS: Nem tervezzük, hogy minden játékosnak saját háza legyen induláskor. Azt gondoljuk, hogy később adjuk ezt hozzá, amikor megkaphatja azt a figyelmet, amit megérdemel. Nem fogom tudni felsorolni az összes egyedi épületet, de valóban bónuszt adnak különböző karakterosztályoknak, tényleg mindegyik rendelkezni fog kialakított belsővel és mindegyik épület taktikai előnyt nyújt majd a védők számára egy ostrom alkalmával.
H: Most, hogy ennyi mindent megtudtunk a városokról, kérlek beszéljünk kicsit a PvP-ről is. Lesz valamilyen jutalom azért, ha megöljük egy másik játékos karakterét? Korábban volt szóbeszéd egyféle vérdíjról. Ez szerepel még a terveitekben?
JS: A vérdíj a fejünk felett lebeg mindig, mint egyféle kockázat / jutalomszerzési megoldás, de lesz a játékban PvP tapasztalati pont, melyet szerezhetünk és el is veszthetünk. A játékosok ezzel érhetnek el PvP szinteket maguknak.
H: A játékos-játékos elleni küzdelem lételeme lesz a PvP szervereknek. Mennyire fog a játékmenet a Határvidékek köré szerveződni? A nyílt PvP küzdelmekért a jutalom a győzelem lesz, vagy kapnak a résztvevők mást is az ilyen összecsapások után? Mivel segítitek elő a PvP-t a kijelölt területeken kívül?
JS: Egy PvP szerveren, akol a nyílt PvP megengedett, az emberek a saját okukból és céljaikért fognak harcolni. Például, hogy irányításuk alatt tartsanak egy adott területet vagy egy földalatti kazamatát, börtönt, barlangrendszert stb. A PvP tapasztalati rendszer ezt egyúttal jövedelmezővé is teszi.
H: Milyen terveitek vannak a PvP küldetéseket illetően? Lesznek egyáltalán ilyenek? Kaphat valaki tapasztalati pontot PvP-zésből?
JS: Nem tervezünk PVP küldetéseket, de mint ahogy korábban volt róla szó, szerezhettek tapasztalati pontot PvP csatákból, de ez PvP tapasztalati pont lesz, nem a megszokott XP.
H: Rendben, akkor még egy utolsó kérdésem lenne a PvP szerverekről. Mennyire kapunk szabad kezet itt? Lehetséges lesz megtámadni mindenkit, mindenhol, vagy egy speciális feltételre, helyre lesz szükségünk ha egy kis PvP izgalomra vágyunk? Megtámadhatunk klán tagokat vagy speciális NPC-ket? Lehetséges véletlenül megölni valakit, aki nem a csapatunkban van?
JS: Egy PvP szerveren bárhol harcba bocsátkozhatsz a többi játékossal, kivéve a gyülekezőhelyeken, illetve Tortage-ban. A csapattársakat és guildtagokat nem lehet megtámadni, mindenki más támadható. Kiemelném azért, hogy a PvP szabályok és maga a PvP a béta tesztelés későbbi szakaszában még mindenképpen változni fog.
H: Az Ostrom a második legizgalmasabb lehetőség a játékban. A nem játékos karakterek segédkezése nagyon jó ötlet, de hogyan tudjuk irányítani őket? Valakinek egy adott ponton kell állnia irányítva őket, vagy maguktól megállják a helyüket a csatatéren, esetleg nem többek egyszerű "ágyúgolyónál", ami feláldozható kelléke a csatának?
JS: Az NPC-k nem lesznek igazán aktív részesei az ostromnak azon kívül, hogy az ostromgépeket kezelnek és egyféle személyes tárgyként irányíthatóak lesznek. A teljesítményüket tekintve túl drágák lesznek, mi pedig szeretnénk maximalizálni a játékosok részvételét.
Glen Swan: A személyes irányíthatóság azt jelenti, hogy az NPC irányítható lesz, aminek a játékos adhat parancsokat. vagyis pontosabban úgy mondhatnánk, hogy az NPC-k nem részesei a ostromlásnak, de irányítanak különálló ostromgépeket, vagy parancsokat adhatunk nekik valamelyik játékos karaktere által.
H: Volt egy kérdés a guildekkel kapcsolatban is. Lehetséges lesz készíteni egy "feketelistát" amire azok a karakterek kerülnek, kik nem kívánatosak a guildnek, KoS (Kill on Sight - azonnal megtámadható, akárhol találkozunk vele) karakterek? Lesz valamiféle guildkönyv, ahová feljegyezhetik a guild bizonyos tagjai a fontos eseményeket, raideket, esetleg a pénzügyi helyzetet?
JS: Természetesen mindenki készíthet feketelistát, de ez teljes mértékben a játékosokra lesz bízva, a játékba nem lesz ilyen beépített funkció.
H: Beszéljünk kicsit azokról dolgokról, melyek aggodalomra adhatnak okot. Felállítottatok magatoknak pár lenyűgöző célt, és volt sok forradalmi ötletetek is. Ezek közül néhányat kénytelenek voltatok kivenni. Mi ennek az oka? Időhiány, pénz, esetleg tudás?
JS: Ez egy ismétlődő folyamat, mindezen okokból egy kevés. Sokkal fontosabb, különösen manapság, hogy legyen valami inkább jól kidolgozott, ha kevesebb is, mintsem sok minden legyen benne, de csak félkészen. Minden ötletünk megvan még, és később fel lehet használni azokat, ha nem sikerülne a megjelenésre elkészülniük.
H: A magyar rajongók aggódtak amiatt, hogy ezek a kihagyott elemek esetleg csak valamiféle trükk volt, melyeket csak majd egy jóval későbbi kiegészítőben láthatunk. Mit tudnál elmondani a tervezett kiegészítőkről? Lesznek ingyenes tartalmak?
JS: Tartalompatcheket és ingyenes kiegészítőket is tervezünk. A hagyományos értelemben vett nagyobb kiegészítőket is készíteni fogunk, ami nagyon megdobja majd a játékot. Semmi sem volt trükk, évek óta keményen dolgozunk, hogy minden működjön, néha adódnak olyan részek, amiket nem tudunk kialakítani.
H: Mostanában mondtátok, hogy egy különleges előrendelői változathoz a játékosok kaphatnak Mammothot, vagy egy Rhino hátast. Milyen terveitek vannak ennek az előrendelői változatnak az európai változatával kapcsolatban?
JS: Egyenlőre még nincs európai partnerünk az előrendelésre, így ezt sajnos nem tudom megmondani.
H: Milyen lehetőségeink lesznek itt Magyarországon az Age of Conan havidíj befizetésére? Általánosságban milyen befizetési lehetőségeket terveztek? Ez különösen a kisebb országok számára lenne fontos.
JS: Mind az előfizetés, mint pedig a gamecardos megoldás elérhető lesz.
H: Térjünk át a játékmenetre kicsit. A mostanában kiadott videókon láthattunk néhány szép bónuszt a ruhákon. Mennyire lesznek fontosak ezek a bónuszok és mennyit számít a skill, a játéktudás?
JS: A játéktudás abból a szempontból, hogy hogyan játszunk a karakterünkkel és hogy használjuk a képességeit, elengedhetetlen. A ruhákon található bónuszok szépek és jók, de többségük csak díszítés, míg a karakter alkotja mindennek a magját.
H: Lesznek "szórakoztató" események a játékban, mint például karácsony, halloween, vagy cirkuszi játékok? Mit tudnál elmondani a játék hétköznapi felhasználóknak szánt részeiről? Sok más játékban szerették a játékosok gyűjthető kisállatokat, egyedi tárgyakat, mint például a tűzijáték. Mit tud az Age of Conan nyújtani azoknak, aki szeretik ezeket?
JS: Az egész játékot úgy terveztük, hogy az alkalmi játékosok is élvezhessék. Úgy gondoljuk, hogy a különböző szociális ruházkodás és a játékosok által építhető falvak sokat kínálhatnak azoknak, akik egy kis beszélgetésre, vagy csellengésre és szerepjátékra vágynak, harc nélkül.
H: A tárgyak az egyik legfontosabb tényező a játékosok szempontjából legalább annyira, mint a gazdaság szemszögéből. Meggazdagodhatunk tárgyak készítéséből (vagy legalább megpróbálhatjuk), vagy a tárgyak, amiket készítünk, inkább csak magának a készítőnek lesznek hasznára? Lesz valami hasonló a játékban, mint a "Soulbond" rendszer, hogy a felvett tárgyakat utána nem lehet eladni, vagy a tárgyakat szabadon lehet találni, készíteni és eladni? Szétszedhetünk majd tárgyakat, hogy utána az alkatrészeiből újabbakat rakjunk össze? Lesznek aukciós házak, vagy a játékosok felállíthatják a saját boltjaikat?
JS: Van egy kereskedőház a játékosok által épített falvakban, ahol a játékosok eladhatják az áruikat. Létezik olyan, mint a Soulbond rendszer a játékon belül. A tárgykészítés fontos lesz, de ha valóban meg lehetne gazdagodni belőle, akkor ez a valóban a te érdemed lenne?
H: Úgy gondolom, hogy ennyi információ elég is egy interjúra. Lehetne egy utolsó kérdésem? Lennél szíves megosztani velünk egy apró titkot, ami ezelőtt semmilyen más interjúban nem hangzott el? Bármi lehet, ami az Age of Conannal, vagy a Funcommal kapcsolatos..
JS: Az egyik kollégám, Martin, híres a "futó ember" táncáról, amit főleg akkor mutat be, amikor részeg. Mikor rávettem, hogy segítsen felvenni a részeg verekedés animációit, megkértem, hogy mutassa be a táncot, amit be is tettünk a játékba, mint a "PvP szintlépés" hangulatikonját. De megtalálták végül, és ki kellett kapcsolni, mert mindenki, aki megtalálta itt nálunk, onnantól kezdve csak a futó embert csinálta.
Ez egy csodás interjú volt, nagyon örülök, hogy tudtál időt szakítani a válaszadásra! Az összes magyar rajongói nevében sok szerencsét kívánok nektek a megjelenés előtti hajrához. Mindannyian izgatottan várjuk, hogy Robert E. Howard világa életre keljen, és a segítségetekkel mi is ott élhessünk benne 2008 május 20-tól.
Válaszok: A Funcom képviseletében: Jason Stone (Athelan) - Game Designer - Funcom
H: Mindenek előtt szeretném megköszönni a magyar rajongótábor nevében ezt az esélyt, és hogy válaszolsz a kérdéseinkre ma!
Egy hete megkérdeztük a rajongókat: "Ti mit kérdeznétek a Funcomtól, ha esélyetek lenne rá?" Rengeteg hozzászólás érkezett, és köztük sok a játékosok által létrehozható városokkal kapcsolatban, ami az egyik legizgalmasabb újítás jelenleg az Age of Conanban. Korábban Gaute Godager említette, hogy a presztízsosztályok korlátozzák a játékosokat, szóval jó eséllyel el lesznek távolítva a játékból. A városokkal kapcsolatban el tudnád mondani nekünk, mi a helyzet a presztízsosztályokkal? Hogyan tudunk jelenleg építkezni?
JS: A Prestige osztályok állapotára való tekintet nélkül természetesen képes leszel játékosvárosokat építeni. Mikor legutoljára láttam, az Építész szerepkör még mindig benne volt a játékban, rájuk van szükséged, ha épületeket akarsz felhúzni a saját faludban.
H: Sok jó dolog megtalálható jelenleg a bétában, de pár dolog még tesztelésre vár. Mi történik jelenleg a bétateszten? Mi okozza számotokra most a legnagyobb problémát? A legfontosabb talán az: mennyire lesz hasonló a béta ahhoz a változathoz, amit májusban kiadtok? Elegendő idő jut tesztelni mindent? Láthatunk játékosok által készített városokat már a bétában, vagy ez majd egy későbbi javítással kerül bele talán?
JS: A játékosvárosok már bent vannak, de a bétások számára még nem hozzáférhető az építési lehetőség. Az MMO játékok állandóan fejlődnek, és emiatt soha nem lesz "elég idő" a befejezésükre, folyamatosan dolgozhatsz rajta a végtelenségig. A legnagyobb problémák állandóan változnak, megjavítunk valamit és megyünk a következő problémára. A bétaváltozat lesz az a verzió, amit májusban kiadunk, sőt, valójában az lesz a játék legfrissebb változata, mert rajta lesznek azok a javítások, melyek mesterpéldány elkészülte után jönnek ki.
H: Kérlek, árulj el még egy valamit a játékosok által építhető városokról. Lesz minden játékosnak külön ház ezekben a településekben? Esetleg karakterosztályonként lesznek nagyobb épületek? Miféle épületek lesznek majd ezekben a játékosok által épített városokban, határvidéki erődökben (Borderlands keep)? Stratégiai szerepük lesz, vagy csak valamiféle bónuszt adnak?
JS: Nem tervezzük, hogy minden játékosnak saját háza legyen induláskor. Azt gondoljuk, hogy később adjuk ezt hozzá, amikor megkaphatja azt a figyelmet, amit megérdemel. Nem fogom tudni felsorolni az összes egyedi épületet, de valóban bónuszt adnak különböző karakterosztályoknak, tényleg mindegyik rendelkezni fog kialakított belsővel és mindegyik épület taktikai előnyt nyújt majd a védők számára egy ostrom alkalmával.
H: Most, hogy ennyi mindent megtudtunk a városokról, kérlek beszéljünk kicsit a PvP-ről is. Lesz valamilyen jutalom azért, ha megöljük egy másik játékos karakterét? Korábban volt szóbeszéd egyféle vérdíjról. Ez szerepel még a terveitekben?
JS: A vérdíj a fejünk felett lebeg mindig, mint egyféle kockázat / jutalomszerzési megoldás, de lesz a játékban PvP tapasztalati pont, melyet szerezhetünk és el is veszthetünk. A játékosok ezzel érhetnek el PvP szinteket maguknak.
A PvP-hez kiváló hangulatot teremt a Robert E. Howard által megálmodott komor, sötét világ.
H: A játékos-játékos elleni küzdelem lételeme lesz a PvP szervereknek. Mennyire fog a játékmenet a Határvidékek köré szerveződni? A nyílt PvP küzdelmekért a jutalom a győzelem lesz, vagy kapnak a résztvevők mást is az ilyen összecsapások után? Mivel segítitek elő a PvP-t a kijelölt területeken kívül?
JS: Egy PvP szerveren, akol a nyílt PvP megengedett, az emberek a saját okukból és céljaikért fognak harcolni. Például, hogy irányításuk alatt tartsanak egy adott területet vagy egy földalatti kazamatát, börtönt, barlangrendszert stb. A PvP tapasztalati rendszer ezt egyúttal jövedelmezővé is teszi.
H: Milyen terveitek vannak a PvP küldetéseket illetően? Lesznek egyáltalán ilyenek? Kaphat valaki tapasztalati pontot PvP-zésből?
JS: Nem tervezünk PVP küldetéseket, de mint ahogy korábban volt róla szó, szerezhettek tapasztalati pontot PvP csatákból, de ez PvP tapasztalati pont lesz, nem a megszokott XP.
H: Rendben, akkor még egy utolsó kérdésem lenne a PvP szerverekről. Mennyire kapunk szabad kezet itt? Lehetséges lesz megtámadni mindenkit, mindenhol, vagy egy speciális feltételre, helyre lesz szükségünk ha egy kis PvP izgalomra vágyunk? Megtámadhatunk klán tagokat vagy speciális NPC-ket? Lehetséges véletlenül megölni valakit, aki nem a csapatunkban van?
JS: Egy PvP szerveren bárhol harcba bocsátkozhatsz a többi játékossal, kivéve a gyülekezőhelyeken, illetve Tortage-ban. A csapattársakat és guildtagokat nem lehet megtámadni, mindenki más támadható. Kiemelném azért, hogy a PvP szabályok és maga a PvP a béta tesztelés későbbi szakaszában még mindenképpen változni fog.
H: Az Ostrom a második legizgalmasabb lehetőség a játékban. A nem játékos karakterek segédkezése nagyon jó ötlet, de hogyan tudjuk irányítani őket? Valakinek egy adott ponton kell állnia irányítva őket, vagy maguktól megállják a helyüket a csatatéren, esetleg nem többek egyszerű "ágyúgolyónál", ami feláldozható kelléke a csatának?
JS: Az NPC-k nem lesznek igazán aktív részesei az ostromnak azon kívül, hogy az ostromgépeket kezelnek és egyféle személyes tárgyként irányíthatóak lesznek. A teljesítményüket tekintve túl drágák lesznek, mi pedig szeretnénk maximalizálni a játékosok részvételét.
Az Age of Conanban a jelenleg elérhető legszebb vizeket fogjátok látni.
Glen Swan: A személyes irányíthatóság azt jelenti, hogy az NPC irányítható lesz, aminek a játékos adhat parancsokat. vagyis pontosabban úgy mondhatnánk, hogy az NPC-k nem részesei a ostromlásnak, de irányítanak különálló ostromgépeket, vagy parancsokat adhatunk nekik valamelyik játékos karaktere által.
H: Volt egy kérdés a guildekkel kapcsolatban is. Lehetséges lesz készíteni egy "feketelistát" amire azok a karakterek kerülnek, kik nem kívánatosak a guildnek, KoS (Kill on Sight - azonnal megtámadható, akárhol találkozunk vele) karakterek? Lesz valamiféle guildkönyv, ahová feljegyezhetik a guild bizonyos tagjai a fontos eseményeket, raideket, esetleg a pénzügyi helyzetet?
JS: Természetesen mindenki készíthet feketelistát, de ez teljes mértékben a játékosokra lesz bízva, a játékba nem lesz ilyen beépített funkció.
H: Beszéljünk kicsit azokról dolgokról, melyek aggodalomra adhatnak okot. Felállítottatok magatoknak pár lenyűgöző célt, és volt sok forradalmi ötletetek is. Ezek közül néhányat kénytelenek voltatok kivenni. Mi ennek az oka? Időhiány, pénz, esetleg tudás?
JS: Ez egy ismétlődő folyamat, mindezen okokból egy kevés. Sokkal fontosabb, különösen manapság, hogy legyen valami inkább jól kidolgozott, ha kevesebb is, mintsem sok minden legyen benne, de csak félkészen. Minden ötletünk megvan még, és később fel lehet használni azokat, ha nem sikerülne a megjelenésre elkészülniük.
H: A magyar rajongók aggódtak amiatt, hogy ezek a kihagyott elemek esetleg csak valamiféle trükk volt, melyeket csak majd egy jóval későbbi kiegészítőben láthatunk. Mit tudnál elmondani a tervezett kiegészítőkről? Lesznek ingyenes tartalmak?
JS: Tartalompatcheket és ingyenes kiegészítőket is tervezünk. A hagyományos értelemben vett nagyobb kiegészítőket is készíteni fogunk, ami nagyon megdobja majd a játékot. Semmi sem volt trükk, évek óta keményen dolgozunk, hogy minden működjön, néha adódnak olyan részek, amiket nem tudunk kialakítani.
H: Mostanában mondtátok, hogy egy különleges előrendelői változathoz a játékosok kaphatnak Mammothot, vagy egy Rhino hátast. Milyen terveitek vannak ennek az előrendelői változatnak az európai változatával kapcsolatban?
JS: Egyenlőre még nincs európai partnerünk az előrendelésre, így ezt sajnos nem tudom megmondani.
H: Milyen lehetőségeink lesznek itt Magyarországon az Age of Conan havidíj befizetésére? Általánosságban milyen befizetési lehetőségeket terveztek? Ez különösen a kisebb országok számára lenne fontos.
JS: Mind az előfizetés, mint pedig a gamecardos megoldás elérhető lesz.
H: Térjünk át a játékmenetre kicsit. A mostanában kiadott videókon láthattunk néhány szép bónuszt a ruhákon. Mennyire lesznek fontosak ezek a bónuszok és mennyit számít a skill, a játéktudás?
JS: A játéktudás abból a szempontból, hogy hogyan játszunk a karakterünkkel és hogy használjuk a képességeit, elengedhetetlen. A ruhákon található bónuszok szépek és jók, de többségük csak díszítés, míg a karakter alkotja mindennek a magját.
A ruhákon található bónuszok csak a díszítés a karakteren, A tudás és a képességek lesznek a fontos tényezők.
H: Lesznek "szórakoztató" események a játékban, mint például karácsony, halloween, vagy cirkuszi játékok? Mit tudnál elmondani a játék hétköznapi felhasználóknak szánt részeiről? Sok más játékban szerették a játékosok gyűjthető kisállatokat, egyedi tárgyakat, mint például a tűzijáték. Mit tud az Age of Conan nyújtani azoknak, aki szeretik ezeket?
JS: Az egész játékot úgy terveztük, hogy az alkalmi játékosok is élvezhessék. Úgy gondoljuk, hogy a különböző szociális ruházkodás és a játékosok által építhető falvak sokat kínálhatnak azoknak, akik egy kis beszélgetésre, vagy csellengésre és szerepjátékra vágynak, harc nélkül.
H: A tárgyak az egyik legfontosabb tényező a játékosok szempontjából legalább annyira, mint a gazdaság szemszögéből. Meggazdagodhatunk tárgyak készítéséből (vagy legalább megpróbálhatjuk), vagy a tárgyak, amiket készítünk, inkább csak magának a készítőnek lesznek hasznára? Lesz valami hasonló a játékban, mint a "Soulbond" rendszer, hogy a felvett tárgyakat utána nem lehet eladni, vagy a tárgyakat szabadon lehet találni, készíteni és eladni? Szétszedhetünk majd tárgyakat, hogy utána az alkatrészeiből újabbakat rakjunk össze? Lesznek aukciós házak, vagy a játékosok felállíthatják a saját boltjaikat?
JS: Van egy kereskedőház a játékosok által épített falvakban, ahol a játékosok eladhatják az áruikat. Létezik olyan, mint a Soulbond rendszer a játékon belül. A tárgykészítés fontos lesz, de ha valóban meg lehetne gazdagodni belőle, akkor ez a valóban a te érdemed lenne?
H: Úgy gondolom, hogy ennyi információ elég is egy interjúra. Lehetne egy utolsó kérdésem? Lennél szíves megosztani velünk egy apró titkot, ami ezelőtt semmilyen más interjúban nem hangzott el? Bármi lehet, ami az Age of Conannal, vagy a Funcommal kapcsolatos..
JS: Az egyik kollégám, Martin, híres a "futó ember" táncáról, amit főleg akkor mutat be, amikor részeg. Mikor rávettem, hogy segítsen felvenni a részeg verekedés animációit, megkértem, hogy mutassa be a táncot, amit be is tettünk a játékba, mint a "PvP szintlépés" hangulatikonját. De megtalálták végül, és ki kellett kapcsolni, mert mindenki, aki megtalálta itt nálunk, onnantól kezdve csak a futó embert csinálta.
Ez egy csodás interjú volt, nagyon örülök, hogy tudtál időt szakítani a válaszadásra! Az összes magyar rajongói nevében sok szerencsét kívánok nektek a megjelenés előtti hajrához. Mindannyian izgatottan várjuk, hogy Robert E. Howard világa életre keljen, és a segítségetekkel mi is ott élhessünk benne 2008 május 20-tól.
Forrás: ageofconan.hu