Hihetetlen nagy az öröm a Funcomnál és az Eidosnál, a srácok ugyanis átütő sikerrel tudták piacra kalapálni a barbáros MMOG-t, az Age of Conan: Hyborian Adventurest. Ám ahogyan az a minőségi játékoknál lenni szokott, a fejlesztők nem költöztek ki egy tengerpartra nyaralni: máris nyilvánosságra hozták, min dolgoznak még, hogy minden vásárlót ki tudjanak elégíteni.
Először is, nem meglepő módon, a PvP rendszert még tovább finomítják - hiszen erre van ma (sajnos...) a legnagyobb igény: ha náladnál gyengébbeket ölsz, a hamarosan beépítésre kerülő szökevényrendszernek hála téged is egyre könnyebb lesz elpusztítani (ezt nem fejtették ki, pedig érdekesen hangzik), de emellett kerülnek be új, PvP-ben beszerezhető tárgyak és fegyverek, valamint számtalan rang is. Legkésőbb év végén jön a "Céh szövetség" rendszer, amelyben céhek állhatnak össze egy hatalmas, minden tagot érintő csoportosulássá, hogy aztán felépítsék a világ egyik csodáját, még nagyobb hatalomért cserébe. A gigaklánok ráadásul egymás torkának is eshetnek.
Még ősszel érkezik az erőpontos rendszer: kastély elleni győzelemért, végső szintig fejlődésért, PvP meccsekért, de "csak" előfizetésért is erőpontokat kapunk, amelyekből speciális extrákhoz - fegyverek, páncélok, italok - juthatunk, e mellé pedig a segedelmükkel akár gyorsabban is fejlődhetünk majd - mondjuk az új területeken és útvesztőkben, ugyanis természetesen ilyesmit is terveznek a fiúk. Hatalmas hegységek bukkannak majd elő a semmiből, dungeonok nőnek majd ki, mint a gombák a földből, hogy újabb és újabb kihívásokkal szembesítsék a leendő és aktuális játékosok tucatjait.
Mindezen felül a fejlesztők felspécizik a játékosfalvakat és a kastélyostromokat is, új küldetéseket és DX 10 támogatást építenek be "hamarosan". És mi a legjobb? Ezek bizony nem fizetős expanzióban kerülnek terítékre - nem, minden előfizető ingyenesen juthat majd hozzájuk. Igen ígéretes tehát a jövő, már ami a barbárkodást illeti...
Először is, nem meglepő módon, a PvP rendszert még tovább finomítják - hiszen erre van ma (sajnos...) a legnagyobb igény: ha náladnál gyengébbeket ölsz, a hamarosan beépítésre kerülő szökevényrendszernek hála téged is egyre könnyebb lesz elpusztítani (ezt nem fejtették ki, pedig érdekesen hangzik), de emellett kerülnek be új, PvP-ben beszerezhető tárgyak és fegyverek, valamint számtalan rang is. Legkésőbb év végén jön a "Céh szövetség" rendszer, amelyben céhek állhatnak össze egy hatalmas, minden tagot érintő csoportosulássá, hogy aztán felépítsék a világ egyik csodáját, még nagyobb hatalomért cserébe. A gigaklánok ráadásul egymás torkának is eshetnek.
Még ősszel érkezik az erőpontos rendszer: kastély elleni győzelemért, végső szintig fejlődésért, PvP meccsekért, de "csak" előfizetésért is erőpontokat kapunk, amelyekből speciális extrákhoz - fegyverek, páncélok, italok - juthatunk, e mellé pedig a segedelmükkel akár gyorsabban is fejlődhetünk majd - mondjuk az új területeken és útvesztőkben, ugyanis természetesen ilyesmit is terveznek a fiúk. Hatalmas hegységek bukkannak majd elő a semmiből, dungeonok nőnek majd ki, mint a gombák a földből, hogy újabb és újabb kihívásokkal szembesítsék a leendő és aktuális játékosok tucatjait.
Mindezen felül a fejlesztők felspécizik a játékosfalvakat és a kastélyostromokat is, új küldetéseket és DX 10 támogatást építenek be "hamarosan". És mi a legjobb? Ezek bizony nem fizetős expanzióban kerülnek terítékre - nem, minden előfizető ingyenesen juthat majd hozzájuk. Igen ígéretes tehát a jövő, már ami a barbárkodást illeti...