A WildStar egy különös MMORPG-nek ígérkezik, ami egyaránt igyekszik a hardcore és az alkalmi játékosok kedvére is tenni. Hogy ez menni fog-e neki, kérdéses, az azonban biztos, hogy a fejlesztésért felelős Carbine Studios munkatársainak nem kell a szomszédba menni egy kis önbizalomért. Most például a művészeti vezető (tehát a játék rajzfilmes látványvilágáért felelős) Matt Mocarski tett egy "érdekes" nyilatkozatot a Gamerzinesnek: közölte, hogy a nagy konkurens World of Warcraft látványvilága elavult.

Persze ne legyünk rosszmájúak, a kontextusból kiragadott megjegyzés ugyanis egy egész tiszteletteljes mondatba illeszteve hangzott el:

"Egyrészről talán hízelgésnek tűnik a részemről, mert mióta is van kint a WoW, kilenc éve? De még mindig vannak, akik játsszák [ja, pár millióan - szerk.], és tényleg gyönyörű játék. Persze, elavult, de eltelt majd egy évtized, és az emberek még mindig szeretik. A művészeti oldal fejlődött idővel, de a Blizzard olyan stílust alkotott, ami képes kitartani ilyen sokáig. A dolog alapja a hangulat folyamatos kiaknázása, nem pedig a technológia."

Matt szerint a WoW-ot és a WildStart kár összehasonlítani, mert az elsőre hasonlóan képregényesnek tűnő dizájn idővel teljesen eltérő irányt vesz a két játékban. Elmondta továbbá, hogy egyesek a Ratcher & Clankhez és a Team Fortress 2-höz hasonlítják a WildStar látványvilágát. És hogy miként viszonyul a játék a WoW-hoz?

"Remélem, senki sem mondja majd, hogy »hé, nézd már, egy WoW-klón!« és adnak a WildStarnak egy esélyt. Olyan a két játék, mint a Coca Cola és a Pepsi. Látszatra egyforma italokról van szó, mégis nagyon különböznek egymástól."


A WildStar 2014-ben jelenik meg, kizárólag PC-re.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!