Új emberrel bővült a már így is játékipari sztárokkal tömött Valve: Clint Hocking a Splinter Cell-sorozaton és a Far Cry 2-n dolgozott, mint kreatív szakember, így nem csoda, hogy a gőzös cég fente rá a fogát. Egy közgazdász leszerződtetése után mi az nekik, nemde?
Továbbá a Eurogamer szóra bírta Jason Holtman fejlesztési főnököt, hogy ugyan mondjon már valamit a rajongók által "Valve-időnek" nevezett jelenségről, mely nem más, mint a csapat túlságosan hosszú ideig tartó fejlesztési időszakainak gúnyneve és metaforája.
Bár általában nem vagyunk restek szó szerint idézni egy-egy játékkészítő szavait, ez esetben inkább kivételt tennénk, mert nem szeretnénk, hogy a tisztelt olvasók haja is olyan sűrű ütemben kezdjen hullani, mint a miénk.
Mr. Holtman ugyanis összehordott fűt-fát, hosszasan magyarázta a semmit, majd kinyögte, hogy a csapatnál tulajdonképpen örülnek a rajongók állandó idegeskedésének, lévén ez azt jelzi számukra, hogy a játékosokat érdekli a brigád munkája. Hozzáfűzte továbbá, hogy a Valve-idő a mi érdekünk, mert a Valve szentül hisz benne, hogy minél tovább készül valami, annál jobb lesz a végeredmény.
A Half-Life 3-mal kapcsolatban most sem tudtunk meg semmit, bár Jason állítja, hogy a hosszú fórumtopikokat és a folytonos aggodalmat bóknak veszik a csapatnál. Hát nem remek?
Továbbá a Eurogamer szóra bírta Jason Holtman fejlesztési főnököt, hogy ugyan mondjon már valamit a rajongók által "Valve-időnek" nevezett jelenségről, mely nem más, mint a csapat túlságosan hosszú ideig tartó fejlesztési időszakainak gúnyneve és metaforája.
Bár általában nem vagyunk restek szó szerint idézni egy-egy játékkészítő szavait, ez esetben inkább kivételt tennénk, mert nem szeretnénk, hogy a tisztelt olvasók haja is olyan sűrű ütemben kezdjen hullani, mint a miénk.
Mr. Holtman ugyanis összehordott fűt-fát, hosszasan magyarázta a semmit, majd kinyögte, hogy a csapatnál tulajdonképpen örülnek a rajongók állandó idegeskedésének, lévén ez azt jelzi számukra, hogy a játékosokat érdekli a brigád munkája. Hozzáfűzte továbbá, hogy a Valve-idő a mi érdekünk, mert a Valve szentül hisz benne, hogy minél tovább készül valami, annál jobb lesz a végeredmény.
A Half-Life 3-mal kapcsolatban most sem tudtunk meg semmit, bár Jason állítja, hogy a hosszú fórumtopikokat és a folytonos aggodalmat bóknak veszik a csapatnál. Hát nem remek?