Nem olyan régen számoltunk be arról, hogy a The Division tartalmi frissítései csúsznak, helyette a játékélmény javítására és a hibák kiküszöbölésére fordítják minden erejüket. Úgy tűnik, nagyon komolyan is gondolják, hiszen pár kiválasztott játékost elrepítenek a Massive stúdiójába, Malmöbe, hogy ott személyesen kérjék ki a véleményüket a jétékkal és a jövőbeni tervekkel kapcsolatban. Az „Elite Taskforce Workshop” résztvevőit saját szubjektív feltételek alapján választják ki, de pár előfeltétel azért akad, mégpedig a jelentkezés érvényességéhez 18 éven felülinek kell lenni, érvényes útlevéllel kell rendelkezni, és folyékonyan kell beszélni angolul. A műhely szeptember 7-9 közt zajlik, a jelentkezések csak rövid ideig éltek, e sorok kikerülése előtt sem volt már aktív az oldal. Ettől függetlenül újító a kezdeményezés, reméljük gyümölcsöző is lesz.
A Ubisoft játékosokat hívott Svédországba
A The Division javításához a Ubisoft személyesen kérte a közösség segítségét, Malmöbe repíti a szerencsés kiválasztottakat.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Tom Clancy's The Division megjelenés:
2016. március 08.
Tom Clancy's The Division gépigény:
CPU: 2600 MHz,
RAM: 6144 MB,
VGA: 2048 MB,
HDD: 40 GB
Megoldás:
1.lépés: szélnek kell ereszteni a teljes profi, hozzáértő teszter és net kód fejlesztő bagázst és elfelejteni a szakmát,
2.lépés: elő kell szedni azokat az embereket akik elsőként használták ki a játék hiányosságait vagy azokat akik a legeredményesebben tették azt.
3.lépés: kijavítani a terméket, sűrű elnézést kéregetés közben újrariadni.
4.lépés: az új net kód fejlesztő brigádot beíratni egy alapfokú játék-fejlesztési kurzusra, alap és felső szinten egyaránt :DDD
5.lépés: megcsinálni a Division 2-t, sokkal, sokkal jobban rákoncentrálni a single élménye és ezzel boldoggá tenni engem... :DDD
Marketing fogás, bullshit az egész, de elérte a célját végigfutott a médián, és érdemben semmi nem lép előrébb.