• Letiltotta a Twitch a reklámokat Amouranth csatornáján
  • Erről a lépésről, illetve annak okáról nem értesítették a streamert

Egyre több az úgynevezett "hot tub" jellegű tartalom a Twitch "Just Chatting" kategóriájában, melyben a streamerek fürdőruhában, egy medencéből jelentkeznek be. És bár a streaming szolgáltató szabályzatával ezek a műsorok (legalábbis megfelelő öltözék esetén) nem mennek szembe, mégis sokan elítélik őket, most pedig úgy tűnik, maga a Twitch is megtette az első lépéseket, az egyik legnépszerűbb hot tub streamer, a közel 20 ezer előfizetővel rendelkező Kaitlyn "Amouranth" Siragusa csatornáján ugyanis letiltották a reklámokat.

a-twitch-szo-nelkul-lenullazta-a-reklambeveteleket-az-egyik-legnepszerubb-hot-tub-streamer-csatornajan.jpg

Amouranth természetesen felháborodott ezen a döntésen: leginkább azért, mert semmilyen értesítést nem kapott a Twitch-től – egyszer csak azt vette észre, hogy lenullázódott a bevétele a hirdetésekből. A szolgáltató csak azt követően erősítette meg a letiltást, hogy Amouranth felvette velük a kapscolatot.

"Ez a riasztó precedens komoly figyelmeztetés arra vonatkozóan, hogy bár a tartalom látszólag nem sérti a közösségi irányelveket vagy a felhasználási feltételeket, a Twitch teljes jogkörrel rendelkezik az egyes csatonák demonetizálására, ha úgy döntenek, hogy a tartalom "nem hirdetőbarát", ami olyasvalami, amire vonatkozóan nincs jelenleg irányelv. Ez pedig nyitva hagyja a kérdést, hogy hol húzódik a határ" – írja Amouranth a Twitteren.

A streamer hangsúlyozta, hogy magával a folyamattal van problémája: számított arra, hogy a Twitch lépni fog valamit, de az, hogy nem kommunikálnak erről az érintettekkel, szerinte nagyon sunyi dolog.