Tegnap jelentette be a Microsoft, hogy a vánszorogva haladó Scalebound fejlesztése törlésre került. Természtesen a váratlan esemény nem csak a program megjelenését váró játékosokat szomorította el, hanem a játék fejlesztőit is. Hideki Kamiya, a néhai játék rendezője Twitteren öntötte szavakba az esethez fűződő érzelmeit.
A törlés miatt elnézést kért a sarkányos játékra vágyakozóktól, és a jövőben mindent megtesz majd azért, hogy ilyesmi többet nem fordulhasson elő se vele, se a játékaival. A fejlesztők hivatalos blogján pedig a Platinum Games elnőke, Kenichi Sato is hasonló szavakat fűzött az ügyhöz:
„Sajnálattal közöljük, hogy 2017. január 9-én a Microsoft Studios bejelentette a Scalebound törlését. Nagyon csalódottak vagyunk, hogy így értek véget a dolgok, főleg annak tudatában, hogy sok rajongók annyira várta ezt a játékot, mint ahogy mi magunk is.
A továbbiakban is arra fogunk törekedni, hogy kiemelkedő minőségű játékokat nyújthassunk át nektek, kezdésként a NieR: Automatát, idén márciusban. Továbbá a jövőben olyan produktumokat is, mint a Granblue Fantasy: Project Re:Link, vagy a Lost Order.
Fáradhatatlanul azon fogunk munkálkodni, hogy megfeleljünk az elvárásaitoknak, és továbbra is számítunk támogatásotokra!”
I'll work extra hard to never have to let you down like this again, so I hope you will keep watching over us in the future too.
— 神谷英樹 Hideki Kamiya (@PG_kamiya) 2017. január 11.
As you may have already heard, Scalebound has unfortunately been canceled. I'm very sorry to everyone who was looking forward to this game.
— 神谷英樹 Hideki Kamiya (@PG_kamiya) 2017. január 11.