A decemberi VGX során a Square Enix hivatalosan is bejelentette a Tomb Raider Definitive Editiont, ami nem más, mint a 2013 elején megjelent program next-gen kiadása. Az átirat 60 dollárba fog kerülni, tehát teljes áron kerül boltokba, amit egyesek soknak tartanak, főleg, hogy az eredeti játék ennek már a feléért is megvásárolható. Nos, a producer nem így vélekedik, s szerinte igenis indokolt ez az árazás.
„Ha tényleg csak csinosításról volna szó ÉS ugyanazokra a platformokra adnánk ki, mint az eredetit, akkor egyetértenék, de új konzolokra készítjük el, és sokat dolgoztunk ezen. Javítottunk a külcsínen, a fizikán, a részecskeeffekteken, a fényeken, kiaknázva az új platformok kínálta előnyöket, így abszolút kiállok azon döntés mellett, hogy a Definitive Editiont így kínáljuk fel. Azt szeretnénk, hogy minden Tomb Raider-rajongó next-gen konzolon is átélje a játékot.” -- mondta Scot Amos, a Tomb Raider Definitive Edition producere az Eidos hivatalos fórumán tartott kérdezz-felelekben, majd pedig azt is közölte, hogy a játék azoknak szól, akik a régi gépeken kihagyták, ugyanakkor a hardcore rajongóknak is nyújtanak valamit.
A Tomb Raider Definitive Edition január 28-án fog megjelenni Xbox One és PS4 konzolra, s tartalmazza az összes letölthető tartalmat, hat alternatív ruhát, egy digitális művészi albumot és egy szintén digitális képregényt.