Az adatlapunkon is látható The Division egy nagyszabású MMOG, amiben a játékosok egy teljesen lepusztult Egyesült Államokban kalandozhatnak, illetve küzdhetnek a puszta túlélésért. A játék részletezésébe most ne menjünk bele (akit érdekel, milyen lesz, nézzen körül a kapcsolódó hírek között), inkább lássuk, mit mond a next-gen konzolok előnyeiről a fejlesztésért felelős Ubisoft Massive!
David Polfeldt fejlesztési koordinátor a VentureBeatnek adott interjújában mesélt az új gépek szerinte legjobb tulajdonságáról: a fejlesztési lehetőségek gyors kibővítéséről. Mint elmondta, nem a grafika a legnagyobb előrelépés, amit Xbox One-on vagy PS4-en elérhetünk, hanem a játékban megoldható, elsősorban háttérbe húzódó megoldások tágulása. Annak idején többször előfordult a csapatnál, hogy kiváló ötletek landoltak a kukában, mert a hardveres korlátok egyszerűen útját állták a kreativitásnak -- nem úgy, mint az új vasakon!
"Nem is annyira a technológia, hanem a szabadság, amit a technológia közvetít, illetve a lehetőség, hogy nyitottabban gondolkodj és megoldj bizonyos nehézségeket. Ugyanez igaz a hangokra. Rengeteg dolgot tudsz művelni a hangokkal. Mindössze egy kreatív hangmérnökre van szükséged, hogy átlássa az elé táruló lehetőségeket." -- lelkendezett David.
Hogy a fenti örömködés csak kötelező marketing-e, a The Division megjelenésekor fog kiderülni. A játék PC-re, Xbox One-ra és PS4-re jön, valamikor 2014 vége felé. Csak azt sajnálhatjuk, hogy ezt Tom Clancy már nem érhette meg.