Tíz évvel ezelőtt talán még maga a Techland sem gondolta volna, hogy a Dying Light lesz a világ egyik legismertebb és legkedveltebb zombis játéka (később franchise-a), márpedig pontosan ez történt, hiszen mostanra több mint 45 millió játékos vetette bele magát a posztapokaliptikus túlélősdibe, az első rész főszereplőjét a fókuszba helyező The Beast érkezésével pedig bizonyára még nagyobbra hízik majd a rajongótábor. Azzal mindenesetre nem lehet vádolni a csapatot, hogy hiányt szenvedne a kreativitásból, pláne, ami a marketinget illeti, hiszen a Dying Light My Apocalypse Edition névre hallgató gyűjtői kiadására 386 000 dolláros árcédula került anno, ami azért elég jól látható összeg ahhoz, hogy felkeltse az emberek figyelmét. Tekintve, hogy egy kisebb vagyonról beszélünk, adja magát a kérdés, hogy vajon benevezett-e bárki is a csomagra, az Insider Gaming kiváló memóriával bíró újságírójának köszönhetően pedig végre fény derült a titokra.
A kép forrása: Insider Gaming
Grant Taylor-Hill a kerek évforduló kapcsán kereste meg a Techlandet a számos „apróságot” tartalmazó pakkal kapcsolatban, a lengyen cég PR menedzsere, Paulina Dziedziak pedig perceken belül reagált is a kérdésre – valószínűleg senkit nem fog meglepni a válasz.
„Ez [a gyűjtői kiadás] egy PR-kampány volt, ami a túlzásai miatt nagy médiafigyelmet kapott, lényegében az volt a célja, hogy hype-ot generáljon a játék körül. Ebből a szempontból remekül sikerült, de szerencsére senki sem vette meg” – fogalmazott Paulina. Aki tehát arra tippelt, hogy egyetlen vállalkozó szellemű (és gazdag) rajongó sem akadt, az jó lóra tett, persze az igazsághoz hozzátartozik, hogy tényleg egy masszív (mármint MASSZÍV) csomaggal állunk szemben. A játék Xbox One-os verziójának négy példánya mellett ugyanis egy ember méretű szalmazsák Volatile, két Razer Tiamat fejhallgató, éjjellátó szemüveg (hozzá felnőtt pelenkákkal), valódi parkour leckék, Techland stúdiótúra és egy ténylegesen felépített (!) menedék is helyet kapott a az idézőjeles dobozban – ezek után már csak zárójelben jegyezzük meg, hogy a kedves vásárló arcképe is bekerült volna a programba.
A borítóképek forrása: Steam