A Take-Two bejelentette, hogy kilenc, később bejelentendő, 2007-ben és 2008-ban megjelenő 2K és 2K Sports címkés játékában hirdetési felületet ad el az in-game reklámokra szakosodott, 2004-ben alakult Double Fusion cégnek. Ezek egyrészt a játékba épített reklámok, azaz plakátok, transzparensek, vagy például a sportcímekben a pályát övező táblák, de akár valós eszközök (adott márkájú tévé, telefon és a többi) is lehetnek, másrészt egy speciális modul segítségével kívülről feltölthető, dinamikus lehetőségek, melyek akkor frissülnek, ha a játékos fellép az internetre. A hírben halvány utalás van célzott marketingre is, ami jelentheti azt, hogy mondjuk a felhasználó gépének információt begyűjti a modul, és az általa használt videokártya vagy processzor gyártójának reklámja bukkan fel. A megoldás mind PC-re, mind konzolokra működni fog, kivéve az Xbox és Xbox360 platformokat.
A szörnyek is kólát isznak...
A filmiparban már megszokott a marketing, vég nélkül sorolhatnánk rá a példákat, és már a játékokban is megjelent a reklám. No nem a stuffok elején megjelenő nVidia és ATI logókra gondolok, hanem a játék közben feltűnő hirdetésekre - annak idején nagy visszhangot kavartak az Enter The Matrixban feltűnő hatalmas Intel-plakátok. Ám hamarosan még durvábban kapjuk az arcunkba a PR-termékeket...
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Ui: senki ne ijedjen meg, csak viccel a bácsi :D.
Ui2: vagy ki tudja...