Az ember egy endless runner játéktól várná el legutoljára a kötelező internetkapcsolat követelményét, de a Nintendo úgy döntött, hogy a jövő héten iOS-re megjelenő játékot csak így lehet futtatni. Hogy miért? A Nintendo ezzel akarja biztosítani a saját szellemi tulajdonát és ezzel akarja védeni azokat is, akik megveszik a Super Mario Run-t. "Azt akartuk, hogy a játékosok biztonságos programot kapjanak, amit megfelelő-stabil környezetben tudnak futtatni." Ez ahhoz is hozzájárul, hogy a Super Mario Run játékmódjai jól működjenek együtt. Illetve ezt a biztonsági elem az, ami miatt a nagy N úgy döntött, hogy először iOS készülékeken teszi elérhetővé a játékot, egyszerre 150 országban.
A fejlesztés alatt a Nintendo szakijai ötleteltek azon, hogy a World Tour nevű módot meghagyják offline-ba, de problémákba ütköztek, hiszen a másik két játékmód, a Toad Rally és a Kingdom a hálózati mentéseket használja, és a pontszámításokat nem tudták megfelelően elvégezni. "Így nem volt más választásunk, minthogy a World Tour-t is integráljuk ebbe a környezetbe." -- közölte Mijamoto.