A LucasArts ma jelentette be, hogy a The Old Republic megjelenésével párhuzamosan nem fog eltűnni a Star Wars: Galaxies, mert a cég vezetősége úgy véli, a két játék megfér egymás mellett, azonban nem kérdéses, hogy bőven lesznek olyanok, akik a Galaxiesben való csalódás után inkább a Bioware játékához fordulnak egy kis jedi kontra sith harc kedvéért.
„Számos újdonság bemutatást vettük tervbe a Star Wars: Galaxies támogatása révén. Nem látunk arra okot, amiért ez a két játék ne férne meg egymás mellett.” -- Tom Nichols
A Galaxies nehéz időket élt meg, pedig ígéretesen indult, a kritikusok dicsérték az akkoriban szép grafikáját, az aránylag nagy kihívást nyújtó fejlődési rendszerét, és a mostanra már alapvetésnek számító karakterátalakítás lehetőségét, azonban mint mindennek, ennek is vannak árnyoldalai, hiszen többek között piszok nehéz volt jedivé válni. Ezt a problémát később kijavították a New Game Enhancements című frissítéssel, ami lényegében egyszerűbbé is tette a játékot, de ez nem hozta el a remélt sikereket, a játékosoknak és a szaksajtónak sem tetszett, főleg azért, mert ez már a második nagyobb átalakítás volt, hiszen előzőleg a Combat Upgrade nevű patch borzolta a kedélyeket.
A játékhoz három kiegészítőlemez is megjelent (illetve négy, ha teljes értékű expanziónak számoljuk a Champions of the Force-t, ami csupán egy új kártyajátékot hozott a játékba), és 2005 augusztusáig egymillió példányban kelt el, azonban a ténylegesen aktív felhasználók száma ismeretlen, csak egy 2006-os adattal tudok szolgálni, miszerint egy átlagos pénteken nagyjából 10 400 játékos ül le játszani.
Ahogy Tom Nichols is elmondta, újdonságok várhatóak a Galaxieshez, de csak remélhetjük, hogy így is lesz kellő vonzereje a játéknak ahhoz, hogy ne kelljen bezárni a szervereket.
„Számos újdonság bemutatást vettük tervbe a Star Wars: Galaxies támogatása révén. Nem látunk arra okot, amiért ez a két játék ne férne meg egymás mellett.” -- Tom Nichols
A Galaxies nehéz időket élt meg, pedig ígéretesen indult, a kritikusok dicsérték az akkoriban szép grafikáját, az aránylag nagy kihívást nyújtó fejlődési rendszerét, és a mostanra már alapvetésnek számító karakterátalakítás lehetőségét, azonban mint mindennek, ennek is vannak árnyoldalai, hiszen többek között piszok nehéz volt jedivé válni. Ezt a problémát később kijavították a New Game Enhancements című frissítéssel, ami lényegében egyszerűbbé is tette a játékot, de ez nem hozta el a remélt sikereket, a játékosoknak és a szaksajtónak sem tetszett, főleg azért, mert ez már a második nagyobb átalakítás volt, hiszen előzőleg a Combat Upgrade nevű patch borzolta a kedélyeket.
A játékhoz három kiegészítőlemez is megjelent (illetve négy, ha teljes értékű expanziónak számoljuk a Champions of the Force-t, ami csupán egy új kártyajátékot hozott a játékba), és 2005 augusztusáig egymillió példányban kelt el, azonban a ténylegesen aktív felhasználók száma ismeretlen, csak egy 2006-os adattal tudok szolgálni, miszerint egy átlagos pénteken nagyjából 10 400 játékos ül le játszani.
Ahogy Tom Nichols is elmondta, újdonságok várhatóak a Galaxieshez, de csak remélhetjük, hogy így is lesz kellő vonzereje a játéknak ahhoz, hogy ne kelljen bezárni a szervereket.
Kedves Sarevok18 ez a kábé 2000 jedi valószínű hogy harcképes és a filmben is elhangzik és én azt mondtam, hogy a klónháborúk kezdetén volt ennyi a jedik létszáma nem a Geonosis-i ütközet után....amúgy ez a 2000jedi, mint említettem galaxis szerte, szétszórva tevékenykedett szóval nem mind tudott a köztársság rendelkezésére állni
http://www.fileplanet.com/169782/160000/fileinfo/Star-Wars-Galaxies-14-Day-Trial
(amúgy engem az űrcsata fogott meg a legjobban benne, mivel a régi sw űrszimulátorokat is imádtam)
(nevem a játékban: Balasrou'u Jakaubous)
http://starwarsgalaxies.station.sony.com/images/features/ships06/z95-after2.jpg
http://kepfeltoltes.hu/080527/y-wing_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://starwarsgalaxies.station.sony.com/images/features/ships06/playershippatterns/NovaCourier-5.jpg
Most is van egy berendezett 3 szintes gunship-em 6+2 löveggel, van pár házunk a haverokkal, rendezgetjük őket, bányák, gyárak...
Azoknak volt rossz akiket közvetlen érintett a 2005-ös update és elvesztették mindenüket, de ma már leginkább csak a kasztrendszer maradt belőle, miszerint nem lehetünk egyszerre mindenek...ami végülis arra jó, hogy ne legyen akkora solo-zás.
Jedi/sith-é meg itt is lehet válni már karakterválasztáskor...pont ezt nehezményezik egyesek...egyesek meg ennek ellenkezőjét.
jah, és a swtorban alapban lehet majd jedit és sithet alakítani, mert akkor még sok jedi volt szal csak a legelvetemültebbek nem választanak jedit/sithet, és az npc-k lesznek még közemberek