- Betört a Robloxba a Spotify
- Saját szigetet indítottak
- Ahol zenészek és rajongók együtt partizhatnak
Ezzel a zenei streaming óriás az első olyan cég, amely jelen van a népszerű online játékban. A Spotify Island, ahogyan azt a sajtóközlemény írja, "a dallamok paradicsoma, ahol a rajongók és az előadók a világ minden tájáról felfedezhetik a dallamok, küldetések és szuper különleges merchek csodavilágát". Igen, lényegében a placc egy online közösségként szolgál, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy interakcióba lépjenek a résztvevő zenészekkel, például virtuális találkozókat, koncerteket és egyebeket szervezzenek. A játékosok küldetéseket is teljesíthetnek, exkluzív, előadók által készített tartalmakat oldhatnak fel, sőt, saját zenét is készíthetnek a virtuális beatmaker állomásokon keresztül.
A Spotify reméli, hogy a sziget egy újabb platformot biztosít az előadóknak a közönséggel való kapcsolattartásra, miközben egy új alternatívát is kínál a tartalmak és termékek létrehozására és megosztására. Az előzetes bemutató során a Spotify a zenészekkel való partnerséget gyümölcsözőnek és rugalmasnak nevezte, és kijelentette, hogy hajlandó átvenni a marketing feladatokat az olyan érdekelt előadók számára, akiknek nincs idejük arra, hogy állandóan ott legyenek személyesen a szigeten. A Spotify ezzel segít nekik virtuális termékeik eladásában, az előadók pedig az eladások egy nem nyilvános részét kapják majd kézhez.