Sokszor hallani manapság, hogy a konzolciklus végén nem érdemes új szellemi termékekkel előrukkolni, mert az emberek már csak a jól bejáratott IP-kre harapnak. Erre tessék, nyáron kijött a Sleeping Dogs, most pedig a Dishonored, hogy párban cáfolják meg a fenti állítást. Ráadásul az előbbi címért felelős United Front Games producere, Dan Sochan szerint nekik csak használt a nyár végi megjelenés, lévén a Square Enix szárnyai alatt már nem húzta le őket a rossz emlékű True Crime licenc.
"Azt hiszem, az augusztusi megjelenésünk fantasztikus volt, és lehetőséget adott rá, hogy sikerre vigyük a Sleeping Dogsot, még mielőtt megjönnek a nagy folytatások. Egy csomóan lecsaptak rá, majd visszaültek a kedvenceik elé, ahogy jött az ősz. Azt hiszem, a siker elsősorban a támogatás minőségén múlik. Ha a kiadó tényleg hisz a játékodban és te büszke vagy a munkádra, akkor nyert ügyed van."
Hát, egy tény: a Sleeping Dogs jó játék lett és a bevételei sem alakulhattak rosszul, hisz már a sokadik DLC jelenik meg hozzá, és még várhatók további kiegészítők. Ha érdekel, hogy sikerült a program a PC Guru szerint, nézd meg exkluzív videotesztünket.
"Azt hiszem, az augusztusi megjelenésünk fantasztikus volt, és lehetőséget adott rá, hogy sikerre vigyük a Sleeping Dogsot, még mielőtt megjönnek a nagy folytatások. Egy csomóan lecsaptak rá, majd visszaültek a kedvenceik elé, ahogy jött az ősz. Azt hiszem, a siker elsősorban a támogatás minőségén múlik. Ha a kiadó tényleg hisz a játékodban és te büszke vagy a munkádra, akkor nyert ügyed van."
Hát, egy tény: a Sleeping Dogs jó játék lett és a bevételei sem alakulhattak rosszul, hisz már a sokadik DLC jelenik meg hozzá, és még várhatók további kiegészítők. Ha érdekel, hogy sikerült a program a PC Guru szerint, nézd meg exkluzív videotesztünket.
A kiadás dátuma, meg remek időpont is volt szerintem!