Sokat vártunk a Skyrim új javítására, és meg kell hagyni, a program rengeteg bugja miatt jó okunk volt rá, hogy türelmetlenek legyünk. Nos, a patch jött, de... a tegnapelőtti premier óta kiderült, hogy többet árt, mint használ.
Először is, a sárkányok sokaknál visszafelé repülnek a folt telepítése után -- ezt tessék szó szerint venni, azaz a dögök a farkukkal előre döcögnek az égen. Aztán, az eddig meglehetősen ritka, befagyó sárkányok bugja most végképp elburjánzott: nem egyszer előfordul, hogy a gyíkok csak repkednek vagy állnak egy helyben és nem támadnak meg minket. Ironikus, lévén ennek épp hogy teljes eltörlését ígérte a Bethesda.
Ez viszont még semmi: sajnos a varázslatokkal szembeni ellenállást fokozó bájitalok sem érnek már sokat, lévén hiába pakolunk magunkra egy rakás mágikus védelmet, a javításnak "hála" nem fog történni semmi, azaz a HP-nk ugyanolyan ütemben csökken, mintha nem védekeztünk volna.
A fejlesztők javaslata, hogy a beígért, újabb patch kiadásáig csak akkor tegyük fel a régit, ha nagyon muszáj (megjegyzés: a scriptbugokon nem segített semmit), noha tény, hogy ez esetben nem mehetünk online a Steammel.
Ti tapasztaltatok furcsa anomáliákat a patch miatt?
Először is, a sárkányok sokaknál visszafelé repülnek a folt telepítése után -- ezt tessék szó szerint venni, azaz a dögök a farkukkal előre döcögnek az égen. Aztán, az eddig meglehetősen ritka, befagyó sárkányok bugja most végképp elburjánzott: nem egyszer előfordul, hogy a gyíkok csak repkednek vagy állnak egy helyben és nem támadnak meg minket. Ironikus, lévén ennek épp hogy teljes eltörlését ígérte a Bethesda.
Ez viszont még semmi: sajnos a varázslatokkal szembeni ellenállást fokozó bájitalok sem érnek már sokat, lévén hiába pakolunk magunkra egy rakás mágikus védelmet, a javításnak "hála" nem fog történni semmi, azaz a HP-nk ugyanolyan ütemben csökken, mintha nem védekeztünk volna.
A fejlesztők javaslata, hogy a beígért, újabb patch kiadásáig csak akkor tegyük fel a régit, ha nagyon muszáj (megjegyzés: a scriptbugokon nem segített semmit), noha tény, hogy ez esetben nem mehetünk online a Steammel.
Ti tapasztaltatok furcsa anomáliákat a patch miatt?
Közel sem a Skyrim rendelkezik a legprimitívebb fejlődési rendszerrel a nagyágyúk közül, mégis ez szúrt szemet neki, ezért vagyunk fanboyok neki, engem ez zavar igazán.
Mindezek ellenére az év játéka nálam, biztos megoldják a problémát.
en alitom, hogy egy jo jatek orakat ellehet vele jatszani de egy ugyesebb jatekos ezt a fejlodi rendszert nagyon feltudja gyorsitani es fel ora alatt 10lvlt ugrik, szemelyes tapasztalat
A játékot ha lehúzod a karaktered korát úgy egy 24 éves fickóval kezded. Ha veszel nem egy középkori embert, ahol általában 30 évig éltek az emberek, hanem egy korunkbelit, akkor egy 24 éves ember ért egy kicsit az informatikához, a matematikához, a főzéshez, a filozófiához, történelemhez, irodalomhoz, talán idegen nyelv, vagy valamilyen gazdasági ág, autót vezet, de akár repülőt is vezethet 24 évesen, éppen fegyvermester és kommandós is lehet, de legalább is egy 24 éves ember tudja, hogy kell megfogni egy fegyvert.
Akkor egy középkori ember miért is nem érthet egyszerre a kovácsoláshoz meg az alkímiához? Az miért abszurd? Az nem abszurd, hogy egy kórházi orvos szabadidőben versenyautót vezet vagy íjászkodik? Ott halt meg nála a dolog, hogy nem tudta magát beleképzelni a világba.
P.S.: Azért írtam értelmiségiekhez köthető hobbikat és foglalkozásokat, mert a Skyrim hőse sem egy rabszolga családból jött. Ha megfigyelte volna rendesen, láthatta volna, hogy a Skyrimben senki sem ért háromnál több mesterséghez egyszerre, szerencsénk van azonban sárkányszülöttként kvázi csodagyerekkel bejárni skyrimet. Ha valaki 3 sec alatt tud shoutot tanulni a vérvonala miatt, nem értem miért nem fér bele a gyors kovácsolás.
P.S/2: Amikor bejött a cod, mindenki szidta, hogy életcsomag nélkül felgyógyul a fickó. Azért terjedt el a dolog, mert kizökkentette a játékból a gamert, hogy folyton kutakodni kellett a hp csomag után, a játék élvezhetőbb lett. Vélek felfedezni hasonlóságot a két változás mellett.
+1
mert ott vannak aztan kommentek es szerintem ha Tomipipa is leirta volna a velemenyet ugy hogy azert meg ne sertse meg a jatekot vagy masokat nem lett volna gond mert szerintem reszigazsagai vannak
es ha figyelted volna az irasom elmondhatja mindenki a velemenyet csak ne nevezzunk mas embereket annak aminek
en is mondtam hogy vannak hibai a jateknak mert melyiknek nincs ha elolvasnad a tobbi kommentem en leirtam mi nem tetszik benne es ha mindenki kulturaltan irna le amit gondol nem menne az ami megy
es az hogy xp-n nem megy mit varsz ???? mar reg kint a 7es es lesz 8 fejlodni a vilaggal ennyi
Jelenleg a MS 3 operációsrendszert támogat frissítésekkel.
XP: nagyon elterjedt még, de kissé már elavult, viszont használható.
Vista: alig elterjedt, és egy hulladék.
7: jelenleg ez legelterjedtebb, legtámogatottabb (szoftveresen, és hardveresen is)
Hardverigények normális játékélményhez: XP < 7 < Vista
Szerinted melyik operációsrendszerre fogják jobban optimalizálni a játékokat, XPre, Vistara, vagy esetleg 7re?
A helyes válasz a Windows 7, mert:
1, az a legelterjedtebb oprendszer
2, nem kell sokkal erősebb vas alá mint XP alá.
3, ha ment akadozás nélkül Win7 alatt, akkor miért XP alatt akarsz játszani?
4, AMD gépem van és nem érzékeltem ennek hátrányát eddig sosem.
"skyrim seg*nyalók" -- És mi voltunk parasztok. Seems legit.
"olyan game amibe one-hittelni lehet egy sárkányt gey törrel... hát nem tom komolyan venni...." -- Mi az a gey tőr? Ja, amúgy ennyi erővel semmivel se játssz.
"meg amd-vel és windos xp-vel..." -- XP-vel? Hah, bocs, de eddig olvastam.
olyan game amibe one-hittelni lehet egy sárkányt gey törrel... hát nem tom komolyan venni....
meg amd-vel és windos xp-vel be laggol időnként, gyengébb konfigon de win7-tel reccenés mentesen fut... vicc...
szoval igen lehetett volna job is a fejlodesi rendszer de attol meg jo jatek es nem kell leorditani mast azert mert valakinek tetszik es mar ket napja ezen vitatkoztok ervelesekkel amik lenyegeb a jateknak egy apro toredeke es ezen huzzatok fel magatokan ahelyett hogy elveznetek a jatekot
Most nem azért, ez tény, hogy mestertől kellene tanulni a dolgokat, de tegyük fel: Elmész az első városba, ahol azt látod, hogy "Aha, ezek ilyen ruhát hordanak meg olyat, lehetséges, hogy én is tudok ilyet kovácsolni s a fantáziámmal akkor kialakíthatom a páncélzatomat, ahogy kinézzen." Erre nem gondoltál? A másik meg igen a character creation: Namármost én nem szerettem sose beskatulyázni magam, hogy én egy ásszásszin legyek, vagy egy halálhozó pallosos defnájt és egyéb dolgok, így szerintem ezért jó ez a gáma. Életemben először vittem végig egy Elder Scrolls játékot, mert tetszett a nyerített ötlet (Viking témájú) és szerintem hogy van benne egy két glics, én most játszom a játékot ki másodjára és tudod most döntöttem el 86k char creation után (MERT ENNYIRE RÉSZLETES) hogy 'Igen, ő a kövi karakterem'
/facepalm
minden rendben van hál'istennek
Persze játék közben ez azért nem bueno. Nekem se lenne.
Eléggé cink ez!
Jobb lenne, ha minden játékban realtime fejlődnél, és 3 év kéne egy mester mellett az adept kovácsoláshoz? Mert ez a gondolatmeneted vége. Szerintem egy játék nem attól lesz jó, hogy megállás nélkül szivat és az idegeidre megy, hanem attól, hogy beszippant a világa és élvezed minden percét. Assassins Creed, TES, Dragon Age, Mass Effect a non plusz ultra, de a Fallout 3 is közel jár hozzá. A régiek közül a Drakant, a Diablo2-t, a Vampire the Masquerade: Redemptiont, vagy a Heroes 3-mat sorolnám ide, nem tudom, neked melyik hardcore játék ezek közül. A heroes 3 armageddon's blade kieget például élő ismerősöm nem tudta végig játszani, pedig unokatestvéremmel Impossible fokozaton megyünk 2v6 mapokat és mindig nyerünk.
Én úgy gondolom, nem éri meg napokig bolyongani céltalanul egy olyan kazamatában, ahol ha nem figyelsz percenként ölnek meg, csak hogy elmondhasd: hc gamer vagy. Nekem nem erről szól a játék, én kikapcsolódni szeretek, nem felhúzni magam ha játszok. Nekem nem az az eredmény, hogy fél év kínlódás után túlélek egy olyan barlangot, ahol mások percenként halnak meg. Van különbség kihívás és kínlódás között: kihívás teljes felszereltségben megmászni a Mount Everestet - kínlódás pucéran kivergődni az északi sarkról. Előbbi izgalmas, utóbbiba akkor se vágnék bele, ha muszáj volna.