- A Remedy vezetői a PS5-ről beszéltek
- Nagy lehetőségeket látnak a konzolban
Régóta tudjuk, hogy a jövőre megjelenő PS5-öt nagyon könnyű kódolni, illetve azt is, hogy a Sony next-gen konzolja HDD helyett SSD-t kap. Most ennek kapcsán lelkendezett egyet a Remedy vezető programozója, aki elmondta, hogy ez milyen nagy segítség lesz a játékfejlesztésben.
„A gyorsabb hardvert mindig értékelni kell, ez hasznos lesz rövid és hosszútávon is s játékok fejlesztésében. Az új komponensekből az SSD emelkedik ki igazán, így a streaming miatt nem kell majd aggódnunk, és processzor sávszelességet is felszabadít a folyamatban.” – kozölte.
Mike Vehkala technikai igazgató is nagyon örül az SSD-nak. Szerinte a Control csak profitálni tud az új hardverelemből, így gazdagabb környezetet lehet megjeleníteni, a rombolás látványosabba válhat, a töltési idők pedig minimálisra rövidülhetnek. A játékfejlesztők tehát örülnek, és ami nekik jó, az a játékosoknak is jó lesz, nem igaz? Egy biztos: hamarosan megtudjuk, hogy mit tud a PS5, 2020 karácsonyán pedig már játszhatunk is vele.