Most a Portal tervezője, Kim Swift döntött úgy, hogy elhagyja anyacégét, a bellevue-i székhelyű Valve-ot, és pár mérfölddel arrébb, a redmonti Artight Gamesnél vállal vezető állást. Ez egy független stúdió, melyet 2004-ben alapítottak. Jelenleg a 2010. elején megjelenő összplatformos Dark Voidon dolgoznak, de nekik köszönhetjük a díjnyertes Crimson Skies: High Road to Revenge című Xbox-játékot is.
A sajtóbejelentés nem fogalmazta meg Kim Swift kisasszony pontos feladatkörét. A hölgy feladata, hogy „olyan új csapatot építsen és vezessen, mely a fejlesztés során olyan játékokat készít majd, amelyek a közönség szélesebb részét fogják meg.”
Természeten Swift is megszólalt: „Sokat tanultam a Valve-nél, és hihetetlen tapasztalatra tettem szert. Ennek ellenére nem tudtam ellenállni a lehetőségnek, hogy a barátaimmal új, innovatív játékokat készítsünk az Airtigthnál.”
Az Airtight elnöke, Jim Deal szerint Kim Swift alkalmazása „egy stratégiai lépés volt, mely lehetővé teszi a cég számára, hogy egy új és szélesebb piac elé tárja termékeit.”
A sajtóbejelentés nem fogalmazta meg Kim Swift kisasszony pontos feladatkörét. A hölgy feladata, hogy „olyan új csapatot építsen és vezessen, mely a fejlesztés során olyan játékokat készít majd, amelyek a közönség szélesebb részét fogják meg.”
Természeten Swift is megszólalt: „Sokat tanultam a Valve-nél, és hihetetlen tapasztalatra tettem szert. Ennek ellenére nem tudtam ellenállni a lehetőségnek, hogy a barátaimmal új, innovatív játékokat készítsünk az Airtigthnál.”
Az Airtight elnöke, Jim Deal szerint Kim Swift alkalmazása „egy stratégiai lépés volt, mely lehetővé teszi a cég számára, hogy egy új és szélesebb piac elé tárja termékeit.”
A Portal nagyon kitalált játék volt.
Én speckó annyira nem voltam oda a Portal-ért
A husi jó ideje nem szólalt meg HL ügyben.
Kár, mert a Portal zseniális volt. Persze nemcsak őmiatta.
Viszont annyira nem is, mivel így legalább nem lesz beskatulyázva, készíthet más címeket is. Hajrá, remélem, legalább ilyen kreatív cuccot összehoz.