• A PlatinumGames szívesen fejlesztene PC-re is
  • A végső döntés nem az ő kezükben van

Mostanság sorozatosan érkeznek japán fejlesztőktől eredetileg konzol-exkluzív címek a PC-re, elég ha a Metal Gear Solid V-re, vagy a tudvalevőleg fejlesztés alatt álló Final Fantasy XV-re gondolunk. A legfrissebb példa a szépen csendben, (az április elsejei 8-bit válozatot nem számítva) előzetes csinnadratta nélkül megjelent Bayonetta, melynek fejlesztői az esemény apropóján azt nyilatkozták, hogy szívük szerint minden címüket viszontlátnák PC-n is.

“A PC piac hatalmas és nem lehet figyelmen kívül hagyni. Tudatában vagyunk ennek, mindig is így éreztük. Mindig úgy álltunk hozzá, hogy PC-re is portolnánk játékainkat, de a döntés, hogy játékaink mely platformon jelennhetnek meg, és melyekre fókuszálhatunk, leginkább a kiadó kezében van, nem csak rajtunk múlik” - nyilatkozta a PCGamernek adott interjúban a PlatinumGames szóvivője.

Bár még korai bármilyen következtetést levonni pár nap alapján és pontos számok nélkül, mindenesetre beszédes, hogy megjelenése óta a Bayonetta a Steames eladási listák élén szerepel – igaz, az első helyet lassan három hete szakadatlanul a már egymillión is túllendült Playerunknown's Battlegrounds bérli magának. De az előjelek mindenképpen bizakodásra adhatnak okot, mint ahogyan az is, hogy számos fejlesztő és kiadó is hasonlóképpen gondolkodik, és ennek mi, játékosok csak örülhetünk.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!