- Inaba Acusi, a PlatinumGames feje nem túl izgatott az új gépek miatt
- Hiányolja az innovatív, egyedi megoldásokat
Egyre határozottabban lépkedünk a következő generáció felé: a Microsoft már tartott is egy rövid Project Scarlett bemutatót az idei E3-on, de a Sony is elkezdett már beszélni PS5-ről. Sok játékos izgatott is emiatt, a fejlesztőkre azonban ez már nem feltétlenül igaz - ott van például a PlatinumGames vezető producere, Inaba Acusi, aki nem igazán lelkesedik miattuk.
Inaba így fogalmazott a VGC-nek adott interjújában:
"Oké lesz. Ez alatt azt értem, hogy biztosan minden gyorsabban mozog majd, szebb grafikával, és talán rövidebbek lesznek a várakozási idők is, és ez jó a fogyasztóknak. De őszintén szólva ez még több lesz csak abból, ami már most is megvan. Semmi igazán innovatív, ha engem kérdeznek. A konzolos hardverek korábban az egyedi chipekről szóltak, amik miatt olyan dolgokra voltak képesek, amire a PC nem. Most viszont ha megnézed, akkor olyan dolgokból épülnek fel, amik már léteznek."
Úgy tűnik tehát, hogy Inaba a hardveres innovációt hiányolja - és leginkább ezért tartja sokkal izgalmasabbnak például a cloud platformokat, mint a Google Stadia.
Ezek a mostani "pc-s" rendszerek meg ezért jók ,hogy amik az x86 nem változik 86 évig lehet visszamenőleg is game rá ami támagatott ps4-től akár ps25ig ha marad a szabvány és nem kell emuláció meg minden szar