- 44%-kal többet költött tévéreklámokra a játékipar márciusban
- A Nintendo költötte ennek a 84%-át
Március szerencsére már jóval mozgalmasabb hónap volt a játékmegjelenések szempontjából, mint február, ez pedig a televíziós költekezésen is jól látszódik: az iSpot.tv adatai szerint a játékipar 44%-kal többet költött tévéreklámokra márciusban, mint egy hónappal korábban, összesen 17.3 millió dollárt.
A legaktívabb reklámozó a Nintendo volt, amely ötször annyit költött, mint mindenki más összesen (!), 14.6 millió dollárt szánva 20 reklámra és 3000 megjelenésre - a legnagyobb büdzsét (nagyjából 2.6 millió dollárt) az alábbi Animal Crossing: New Horizons reklám kapta.
A második legtöbb pénzt a két kampányt futtató Bethesda költötte, összesen 866 ezer dollárt, melyből félmilliót a Doom Eternal launch trailere kapott, míg a harmadik a Microsoft volt 641 ezer dollárral és négy tévészpottal, akik egyébként az új Doom reklámkampányába is beszálltak. Az élmezőnybe a GameFly fért még be 439 ezer dollárral, míg az Activision 221 ezer dollár költött egyetlen Call of Duty: Warzone reklámra és 80 megjelenésre.