- Sikeres sorozatot sosem kaszált el a Netflix
- A szolgáltató társ-CEO-ja, Red Sarandos szerint
A napokban köszönt le vezetői posztjáról a Netflix egyik alapítója, Reed Hastings, akinek helyét Red Sarandos és Greg Peters vette át társ-CEO-ként. A szolgáltatót már sok kritika érte azért, mert rengeteg népszerű műsorát kaszálja el érthetetlenül korán, amire most a Bloomberg interjújában reagált a két új vezető. Sarandos elmondása alapján a Netflix sosem törölt sikeres műsorokat: az elkaszált produkciók többsége bár jószándékú volt, azonban csak egy kis közönséget szólított meg, viszont nagyon nagy költségvetésből készült.
Sarandos szerint a kulcs, hogy alacsony költségvetésből kisebb, nagy költségvetésből pedig nagyobb közönséget érjenek el a műsorok, ami ha sikerül, akkor akár örökké tarthatnak. A kissé megosztó kijelentés szerint tehát a szolgáltató nem igazán veszi figyelembe az értékeléseket, rajongói bázist és más tényezőket, csupán valamiféle képlet eredménye alapján dönt műsorai sorsáról, ami összeveti a nézettséget, a költségvetést és az adott időszak más sorozatainak teljesítményét.