A Mojang a Wall Street Journal részére átadott pénzügyi tájékoztató szerint jelentősen meghaladta az előző évi nettó bevételeket. A 2012-es 325 millió svéd koronával szemben ugyanis 2013-ban 816 millió koronát, azaz átszámolva 128 millió dollárt számolhatott össze a cég. A jövedelem 38 százalékos emelkedést mutatott: a legutóbbi pénzügyi évben 316 millió dollárt tehetett zsebre a csapat.
A fenti összeg 38 százaléka a Minecraft PC-s eladásaiból származik, 30 százalék a konzolos verzióból jött össze, míg a mobilváltozat mindehhez 25%-ot tett hozzá. Mindez igen szép teljesítmény egy öt éve piacon lévő játéktól -- ahogy a Mojang vezérigazgatója, Carl Manneh fogalmazott: „Általában a játékok bevételei egy évvel a megjelenés után csökkenni kezdenek. Mi ilyesmit még nem tapasztaltunk.” A WSJ azt is megjegyzi, hogy a cég mindössze 40 főt számlál, plusz a játékok ára is alacsony, ráadásul csak egyszeri beruházást igényelnek (azaz az olyan vetélytársak portékáitól eltérően, mint a King, a Supercell vagy a Znyga, nem az „ingyen letöltöd, utána fizetsz” modellt követik), ami pluszban megemeli a „mutatvány” értékét.
A Mojang pénzügyi főnöke, Karin Severinson még egy érdekes tényt elárult: a stúdió legnagyobb kiadását egy 821 millió koronás (~130 millió dollár) tétel teszi ki -- ezt licencdíj címén fizették ki Markus „Notch” Persson saját vállalkozásának, ugyanis a játék szakállas atyja egymaga birtokolja a Minecraft IP-t...