Még el sem búcsúztattuk 2009-et, Aaron Greenberg, a Microsoft termékmenedzsment igazgatója egy, a Gamasutrának adott interjújában már most fogadkozik, hogy a Halo: Reach "2010 legnagyobb játéka lesz".
Greenberg persze a merész kijelentés mellé egy kicsit megpiszkálta a konkurenciát is: konkrétan a Gran Turismo 5-öt, amely bizony komoly riválisa lehet a Halo-széria következő tagjának, ha az eladásokat nézzük. "Jön egyáltalán ez a játék jövőre?" -- tette fel a költői kérdést Greenberg. "Évek óta csak egy rakat minijátékot láttunk belőle, de maga a kész termék még nem készült el. Csak a PSP verziót adták ki -- talán ezen dolgoztak ennyit..."
Greenberg ezután még egyszer gyorsan tisztázta azt a fontos kérdést, hogy szerinte a Halo: Reach méretéhez képest nem lesz semmi sem fogható. (Megjegyzés: a "méret" (size) szó az angolban sok mindent jelenthet, nem feltétlen a játékhosszra, vagy akár a bejárható területre gondolt Greenberg).
Szóval Greenberg ezzel talán kissé... "leírta" a nagy rivális Gran Turismót, azonban az olyan -- szintén nagy sikervárományos -- programokról már "elfelejtkezett", mint a StarCraft II, a God of War III, vagy a Final Fantasy XIII. Ezek mind hatalmas húzónevek, arról nem is beszélve, hogy a Final Fantasy XIII multiplatform lesz...
Most attól eltekintve, hogy kinek melyik játéksorozat tetszik jobban, szerintetek tényleg a Halo: Reach kaszál majd legjobban jövőre?
(A két alsó képen Aaron Greenberg látható, amint interjút ad a PC Guru újonnan felvett hölgy munkatársainak. Hehe, nem lenne rossz, ugye?)
Greenberg persze a merész kijelentés mellé egy kicsit megpiszkálta a konkurenciát is: konkrétan a Gran Turismo 5-öt, amely bizony komoly riválisa lehet a Halo-széria következő tagjának, ha az eladásokat nézzük. "Jön egyáltalán ez a játék jövőre?" -- tette fel a költői kérdést Greenberg. "Évek óta csak egy rakat minijátékot láttunk belőle, de maga a kész termék még nem készült el. Csak a PSP verziót adták ki -- talán ezen dolgoztak ennyit..."
Greenberg ezután még egyszer gyorsan tisztázta azt a fontos kérdést, hogy szerinte a Halo: Reach méretéhez képest nem lesz semmi sem fogható. (Megjegyzés: a "méret" (size) szó az angolban sok mindent jelenthet, nem feltétlen a játékhosszra, vagy akár a bejárható területre gondolt Greenberg).
Szóval Greenberg ezzel talán kissé... "leírta" a nagy rivális Gran Turismót, azonban az olyan -- szintén nagy sikervárományos -- programokról már "elfelejtkezett", mint a StarCraft II, a God of War III, vagy a Final Fantasy XIII. Ezek mind hatalmas húzónevek, arról nem is beszélve, hogy a Final Fantasy XIII multiplatform lesz...
Most attól eltekintve, hogy kinek melyik játéksorozat tetszik jobban, szerintetek tényleg a Halo: Reach kaszál majd legjobban jövőre?
(A két alsó képen Aaron Greenberg látható, amint interjút ad a PC Guru újonnan felvett hölgy munkatársainak. Hehe, nem lenne rossz, ugye?)
Most te honnan tudod, hogy mivel állnak elő a fejlesztők? Ez mind a jövő titka. Főleg azoknak szól akik leszólják a reachet, anélkül, hogy egy 10 mp-es részletet láttak volna a motorjával készült videóból. Én annyit elárulhatok, hogy codot az mw2 után 1000%, hogy venni nem fogok viszont a halo2, 3 után biztos, hogy a reachet is eredetiben fogom tolni live-on, mert akárki akármit mond, a halo1-hez képest rengeteg újítást hozott a 2 és a 2höz képest is van sok újítás a 3-ban a grafikán (ami mellesleg kiváló még ma is) kívül is.