A Microsoft konzolján eddig úgy ment a játékfrissítések kiadása, hogy a fejlesztőknek pár tízezer dollárnak megfelelő összeget kellett kicsengetniük, hogy kiadhassanak egy tapaszt. Ez sokan csak nehezen engedhetik meg maguknak, különösen a független fejlesztők körében, sőt a Polytron nem is tudta kifizetni a díjat, így a FEZ Xbox 360-on azóta is hibás.
A jövőben azonban már nem kell mélyen a zsebébe nyúlnia annak a fejlesztőnek, aki szeretne egy hibajavítást kiadni, ugyanis a Microsoft eltörölte ezt a kemény rendszert, vagyis jobban mondva most hozta csak nyilvánosságra a döntést, ugyanis az év eleje óta nem kérnek pénzt a frissítésekért. Továbbá, ha a játék első, még fizetős hitelesítése nem sikerült, a második próbálkozás már ingyenes, ezzel is könnyítve a kisebb csapatok dolgát.
A Microsoft valószínűleg erre utalt, mikor a hét elején közölte: a Build konferencián egy, a független fejlesztőknek kedvező hírrel jelentkeznek -- bár a kicsik valószínűleg jobban örültek volna annak, ha az Xbox One konzolon is lehetségessé válik a játékok önálló kiadása, ugyanakkor még nem kizárt annak lehetősége, hogy ezt a korlátot is eltörlik.
eddig is így kellett volna ezt csinálni...
Na ez spúrság a javából -.-