A MercurySteam csapata sikeresen hozta el a harmadik dimenzióba a Castlevaniát, melynek második része, s annak kiegészítő játéka már javában készül. A Lords of Shadow meglehetősen meleg fogadtatásban részesült, a folytatás pedig megint csak egy kiváló terméknek tűnik -- ám ne számítsunk további részekre. A stúdió vezetője, Dave Cox elmondta: nagyon jól tudják, hogy az emberek szeretnének még egy Castlevania-játékot, de nem fognak a nyomásnak engedni.
A csapat egy új játékon szeretne dolgozni, vagyis jobban mondva, egy másik sorozattal szeretnének foglalkozni, s ez nem más, mint a Contra. A Konami-kódról, a spread gunról és a kegyetlen nehézségéről ismert, 1987-ben megjelent Contrával kapcsolatban már van egy egyedi ötlete a stúdiónak, amit mindenképpen szeretnének megvalósítani -- az persze már más kérdés, hogy zöld utat kap-e a cég. A Lords of Shadow az eddigi legtöbb példányban elkelt Castlevania-játék, s ha a folytatás megközelíti ezt a sikert, nehéz lesz elszakadni a franchise-tól.
Dave Cox elmondta azt is, hogy Lords of Shadow-hoz készült két DLC hiba volt. A vezetést ugyanis meglepte a játék sikere, s gyorsan készítettek két kiegészítőt, ám ezek elkapkodott fércmunkák lettek, amikre nem büszkék a fejlesztők. A második részhez viszont már az előkészületi munkák során lefektették a letölthető tartalmakra vonatkozó terveket, hogy ne kövessék el ugyanazt a hibát.
A csapat egy új játékon szeretne dolgozni, vagyis jobban mondva, egy másik sorozattal szeretnének foglalkozni, s ez nem más, mint a Contra. A Konami-kódról, a spread gunról és a kegyetlen nehézségéről ismert, 1987-ben megjelent Contrával kapcsolatban már van egy egyedi ötlete a stúdiónak, amit mindenképpen szeretnének megvalósítani -- az persze már más kérdés, hogy zöld utat kap-e a cég. A Lords of Shadow az eddigi legtöbb példányban elkelt Castlevania-játék, s ha a folytatás megközelíti ezt a sikert, nehéz lesz elszakadni a franchise-tól.
Dave Cox elmondta azt is, hogy Lords of Shadow-hoz készült két DLC hiba volt. A vezetést ugyanis meglepte a játék sikere, s gyorsan készítettek két kiegészítőt, ám ezek elkapkodott fércmunkák lettek, amikre nem büszkék a fejlesztők. A második részhez viszont már az előkészületi munkák során lefektették a letölthető tartalmakra vonatkozó terveket, hogy ne kövessék el ugyanazt a hibát.