Miközben egyre többször hallani arról, hogy a Dragon Age: The Veilguard mennyire rosszul teljesít a kasszáknál, a BioWare már hátat is fordított a sajnos meglehetősen közepesre sikeredett akció-RPG-nek, hogy teljes erejével a soron következő Mass Effectre koncentrálhasson. A veterán fejlesztők közreműködésével készülő, Unreal Engine 5-öt használó sci-fivel kapcsolatban egyelőre nem sokat tudni azon túlmenően, hogy a Kaszások pusztítása után járunk és Liara T'Soni is szerepel a sztoriban, egy új tweet alapján azonban örülhetnek azok, akik szerették a Shepard trilógia paragon-renegát rendszerét, mivel benne van a pakliban, hogy az új epizódban is találkozhatunk ezzel a közkedvelt (?) mechanikával.

Az egész történet úgy kezdődött, hogy az új Mass Effect rendezője, Michael Gamble méltatta a szóban forgó szisztémát és az abban rejlő lehetőségeket, mire a Kala Elizabeth nevű X felhasználó a program egyik új karakterének (aki egyes feltételezések szerint amúgy egy MI-Shepard) koncepciórajzába belelátta a paragon logót, majd kijelentette, hogy biztosan visszatérnek a kék (jófej) és piros (szemétkedő) opciók a párbeszédek során. Gamble erre azt válaszolta, hogy ő az eredeti trilógiáról beszélt a bejegyzésében, és egyelőre nem árulhatja el, visszatér-e ez a rendszer.

Miután a The Veilguardot elég sok kritika érte amiatt, hogy szinte egyetlen dialógusban sem villanthattuk meg a gonosz énünket, ahogy a társak lelkébe sem nagyon gyalogolhattunk bele, én azt mondanám, hogy szinte biztosan láthatjuk majd ezt a mechanikát valamilyen formában, maximum átalakítják kicsit a működését, mivel többen is arra panaszkodtak a kommentek között, hogy a paragon-renegát csúszka kissé megölte a szerepjátékos élményt. Ti örülnétek, ha ismét lennének ilyen extra lehetőségek a csevegések során?

A borítóképek forrása: ComicBook.com, Games Radar