Ha minden igaz, akkor az EA az E3 során fogja bemutatni a világnak, milyen mozgás közben a Mass Effect-sorozat következő része, de ameddig várunk a nagy bemutatóra, addig maradnak az eddigi morzsák -- most például az, hogy a harcrendszer nehezebb lesz.
A BioWare pályatervezője, Jos Hendriks mondta el Twitteren, hogy bizony keményre sikerült a Mass Effect 4 harcrendszere -- legalábbis jelenlegi állapotában az, Hendriksszen ugyanis kifogott a gép, mikor a tesztelést végezte.
Well that combat certainly works. I just got my ass handed to me. #space
— Jos (@Sjosz) May 27, 2015
I hope the people reviewing my mission in the coming days know their stuff, because these combats are no joke. #space
— Jos (@Sjosz) May 28, 2015
A keményebb harcrendszer mindenképpen jól hangzik, a Mass Effect-sorozat ugyanis nem éppen arról híres, hogy izzasztó kihívás elé állítja a játékosokat, legfeljebb csak akkor, ha maximumra tekerjük a nehézségét. Ez most ezek szerint változni fog.
Inkább az első rész volt nehéz Őrület fokozaton, de ha belejön az ember, akkor azon is át lehet szaladni.