Stöki fent említett interjújában már szó esett a tehetséges srácok újabb projektjéről, amelyben ezúttal nem annyira a történelem, mint a fantázia uralja majd a játékot. A King Arthur egy birodalomépítő stratégiai játék lesz, és természetesen a középkori, misztikus Britanniában játszódik, ahol Artúr király bőrébe bújhatunk bele. Felépíthetjük Camelot várát, magunk mellé fogadhatjuk a kerekasztal lovagjait, egyesíthetjük az országot, és megküzdhetünk a rengeteg kihívással, mely trónra kerülésünk előtt tornyosul. Ám az, hogy mindezt hogyan tesszük, már rajtunk áll: lehetünk hős lovag, vagy akár a gonosz erőit is felhasználhatjuk zsarnoki hatalmunk megszerzéséhez. Merlin mindenben támogat minket... A King Artur tehát a történelem, a mítosz, és a fantázia keveréke. Mindent megtalálunk benne, amit a legendák és a históriáskönyvek tartalmaznak, ám tovább szőhetjük mindezt; hogy a végső csatában Mordreddel, vagy épp Lancelottal kell megküzdenünk majd, az csak rajtunk áll.
A játék a morális döntések, a személyiség kialakítása mellett persze elsősorban a birodalomépítésre helyezi a hangsúlyt: el kell foglalnunk Britannia mind a 40 tartományát, hatalmas középkori városokat kell építenünk, lovagjainkat kalandozni küldhetjük, vagy épp beoszthatjuk a csatákba, mint különleges egységeket. A nyílt végű, erősen sztorialapú szólista hadjárat hat, döntéseink nyomán dinamikusan változó fejezetre bomlik, a többszemélyes mód pedig taktikus viadalokat ígér különböző pályákon, helyei hálón és az interneten egyaránt. Az epikus küzdelmekben több ezer katona (szörny, démon, tündér, miegymás) feszül egymásnak, utána pedig pihenésképpen jöhet az építgetés, körökre osztott metódusban, 3D-s térképeken. Mindezt a srácok saját, Coretch motorja támogatja, amely mát a CTKC-ben is fényesen bizonyított.
A letöltések között máris megtaláljátok a hangulatos „ingame teaser”, azaz játékbeli jeleneteket tartalmazó kedvcsináló videót, kétféle felbontásban is. A megjelenésről egyelőre nincs hírünk, de reméljük, a magazinban bővebben is beszámolhatunk majd az ígéretesnek tűnő cuccról.
A játék a morális döntések, a személyiség kialakítása mellett persze elsősorban a birodalomépítésre helyezi a hangsúlyt: el kell foglalnunk Britannia mind a 40 tartományát, hatalmas középkori városokat kell építenünk, lovagjainkat kalandozni küldhetjük, vagy épp beoszthatjuk a csatákba, mint különleges egységeket. A nyílt végű, erősen sztorialapú szólista hadjárat hat, döntéseink nyomán dinamikusan változó fejezetre bomlik, a többszemélyes mód pedig taktikus viadalokat ígér különböző pályákon, helyei hálón és az interneten egyaránt. Az epikus küzdelmekben több ezer katona (szörny, démon, tündér, miegymás) feszül egymásnak, utána pedig pihenésképpen jöhet az építgetés, körökre osztott metódusban, 3D-s térképeken. Mindezt a srácok saját, Coretch motorja támogatja, amely mát a CTKC-ben is fényesen bizonyított.
A letöltések között máris megtaláljátok a hangulatos „ingame teaser”, azaz játékbeli jeleneteket tartalmazó kedvcsináló videót, kétféle felbontásban is. A megjelenésről egyelőre nincs hírünk, de reméljük, a magazinban bővebben is beszámolhatunk majd az ígéretesnek tűnő cuccról.