Ezekkel a kérdésekkel foglalkozunk majd alaposan a bejegyzés keretei között. Őszintén bízunk benne, hogy a cikken keresztül segíteni tudunk nemcsak a linképítésben, hanem a kedvezőbb Google helyezések elérésében is.
Először is vegyük át a linképítés hasznát és hozzáadott értékét
A Google algoritmusa pozitív jelnek veszi, ha a weboldalunkra külső linkek mutatnak vissza hivatkozási alapként. Ezt tapasztalva a Google úgy értelmezi, hogy a honlapunkon elérhető tartalom értékes, minőséget képviselő információ.
Különösen akkor működik a dolog, ha magasra értékelt és releváns oldalakról történik maga a linkelés. Természetesen sejthető ennek a pozitív hozománya. Ha jól működik a linképítés, akkor előbb, vagy utóbb magasabb helyezéseket sikerülhet megcsípni a Google találatai között.
Persze eddig el is kell jutni valahogyan. Ennek szellemében érdemes megnézni azt, hogy milyen úton és módon jelenthet valós lehetőséget a linképítés eredményes kivitelezése.
Milyen lehetőségek merülhetnek fel a linképítés kivitelezése kapcsán?
A linkelés egyrészt megoldható önmagunktól. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy mi magunk tesszük bele a szükséges időt és energiát a folyamatba. Persze nem árt, ha mindezt a leginkább kézenfekvő módszerekkel sikerül megtenni.
Az is egy reális lehetőség és elképzelés, hogy linkelést kérünk más oldalaktól. A pozitív fogadtatáshoz jól jöhet egy kiterjedt kapcsolati háló, vagy alternatívaként fel lehet ajánlani valamilyen ellenértéket is a linkekért cserébe.
Persze a linkelés megvásárlása is ott van a szóba jöhető lehetőségek között. Ha éppen anyagi erőforrásból van több, akkor gyors és eredményes módszernek bizonyulhat. A folyamatos értékes tartalmakkal, vagy a Rackhost tudásbázis hasznosításával akár a linkelés kiérdemlése is elérhető megoldást jelenthet.
Tényleg megoldható-e önállóan a linképítés hatékony megvalósítása?
Igen, bár nem árt számolni azzal, hogy a folyamat sok időt és energiát emészthet fel. De ezzel együtt szinte adja magát a lehetőség, hogy a közösségi oldalakon mindenképp törekedjünk visszalinkelni a saját weboldalunk tartalmaira.
Ezenfelül kommentben, illetve online fórumokon is szerezhetünk előnyöket néhány linket elhelyezve. Persze mindezzel nem árt csínján bánni, mert a túlzásba vitt linkek könnyen felégethetik a hidakat magunk mögött.
Úgyhogy a leginkább célravezető az lehet, ha a releváns Facebook és LinkedIn csoportokban kérdésbe ágyazva, vagy sokkal inkább tudásmegosztásra és értékadásra törekedve helyezünk el linkeket.