2004-ben bombasikerként mutatkozott be a Lionsgate új horrorfilmje, a Fűrész, ami Jigsaw, az elmebeteg sorozatgyilkos kegyetlen csapdáit mutatta be rendkívül részletesen. A film kevés pénzből készült, de az egyedisége miatt hamar bankot robbantott, így törvényszerűen jött a folytatás, aztán még egy, meg még egy, és még egy... Jelenleg ott tartunk, hogy októberben jön a hatodik rész, amiben új kínzóeszközöket csodálhatunk meg, bennük a szenvedő áldozatokkal, pluszként pedig valamilyen történetfélét is kapunk.

A filmsorozat idestova 600 millió dollár bevételt termelt, és világszerte 28 millióan vették meg a DVD kiadásokat, ilyen sikerek után pedig evidens, hogy készül a játékverzió. A nagy feladatot a Brash Entertainment vállalta fel, akik a Zombie Studiost bízták meg a fejlesztéssel, ám a szerencsétlen gazdasági helyzet miatt az előbbi cég becsődölt, ezzel a játék jogai visszakerültek a Lionsgate-hez, akik egy ideig azzal kacérkodtak, hogy majd ők terjesztik a portékát, de jött a Konami és megvásárolta a licencet.

A Saw játék mondhatni radar alatt készül, ugyanis ezidáig sem egy képet, sem egy videót nem kaptunk, de most, hogy a Konami a főnök, már van miről beszélnünk, ugyanis kiderült, hogy nem az egyik áldozat szerepét töltjük be — ahogy azt páran gondolták —, hanem egy jelenleg névtelen hőst, akinek el kell döntenie, hogy az elmegyógyintézetben csapdába esett áldozatok közül kit és hogyan mentsen meg.

A Konami megszerezte a Saw-jogokatA Konami megszerezte a Saw-jogokatA Konami megszerezte a Saw-jogokat

A Konami álláspontja szerint a játék csak kismértékben fog kapcsolódni a filmek cselekményéhez, hiszen megpróbálnak valami egyedit nyújtani, ugyanis a japán cég abban reménykedik, hogy a Silent Hill-széria mellett ez lehet a másik nagy horrorsorozatuk, hogy így két fronton (mélyreható pszichológia és nyers látványvilág) hozzanak frászt a stílus rajongóira.

A Saw-játék a tervek szerint a hatodik filmmel egy időben, azaz októberben jelenne meg PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.