Amióta a Double Fine nagy sikert aratott a kickstarteres projektjével, megugrottak a játékokkal és perifériákkal kapcsolatos gyűjtések. Az oldal minden eddiginél nagyobb forgalmat bonyolít le, miközben sok millió dollár cserél gazdát -- ám a vezetés attól tart, hogy az emberek egy furcsa kis boltként tekintenek a Kickstarterre, így három komolyabb változtatást hoztak meg.

Az első minden ígéretes projekt készítőjét érinti, hiszen az új, Risks and Challenges szekcióban be kell számolniuk arról, hogy milyen nehézségekkel nézhet szembe a játék, s ők milyen alapon képesek ezen problémák megoldására. Ez segítséget nyújt a támogatóknak abban, hogy felmérjék a projekt megvalósíthatóságát, és ennek megfelelően áldozzanak erre pénzt.

A másik két szabály a hardverelemeket és perifériákat érinti. Ezentúl tilos olyan prezentációt készíteni, ami azt mutatja be, hogy az adott eszköz a jövőben mire lesz képes, vagy olyan képet készíteni, amin a majdani kész termék látható. Csak olyan videó jelenhet meg, ami azt mutatja be, hogy a fejlesztés adott szakaszában mire képes a cucc, a képek pedig az aktuális gépet ábrázolhatják, bárhogy is nézzen ki. Továbbá a támogatói jutalomként csak egy csomagot vagy eszközt adhatnak, ellenkező esetben ugyanis azt sugallják a fejlesztők, hogy a termékük már csak arra vár, hogy levegyék a polcról.