A StarCraft széria nem első sorban a történetével hódít, hanem a nagyon komoly kompetitív módjával, ám ebben a kezdő játékosoknak nem sok esélye van. A sikerélményhez sok-sok meccs kell, de mire összegyűlik a kellő tapasztalat, elmehet az ember kedve az egésztől -- erre a problémára nyújthat megoldást az AI Training program.
A valamikor jövőre esedékes StarCraft II: Heart of the Swarm lehetőséget biztosít arra, hogy a zöldfülű játékosok ne csak a kampánymód keretében, hanem az online küzdelmekhez leginkább hasonló körítésben is megismerkedjenek az egységekkel. A kiképzés során a gép folyamatosan tanácsokkal fog ellátni minket, majd ha az alapokat sikeresen elsajátítottuk, mankók nélkül, egyre keményebb meccseket is játszhatunk a mesterséges intelligenciával szemben, mindez pedig ahhoz vezet, hogy egy napon magabiztosan vethetjük bele magunkat a multiplayer arénába, ahol aztán remélhetőleg nem törlik fel velünk azonnal a padlót.
A játék vezető tervezője, Mike Morhaime szerint ez segít abban, hogy a kezdő játékosok belerázódjanak a játék sava-borsába, hiszen sokan nem tudnak elszakadni a szólómódtól. A fejlesztés során a hozzáférhetőség volt a kulcsszó.
A valamikor jövőre esedékes StarCraft II: Heart of the Swarm lehetőséget biztosít arra, hogy a zöldfülű játékosok ne csak a kampánymód keretében, hanem az online küzdelmekhez leginkább hasonló körítésben is megismerkedjenek az egységekkel. A kiképzés során a gép folyamatosan tanácsokkal fog ellátni minket, majd ha az alapokat sikeresen elsajátítottuk, mankók nélkül, egyre keményebb meccseket is játszhatunk a mesterséges intelligenciával szemben, mindez pedig ahhoz vezet, hogy egy napon magabiztosan vethetjük bele magunkat a multiplayer arénába, ahol aztán remélhetőleg nem törlik fel velünk azonnal a padlót.
A játék vezető tervezője, Mike Morhaime szerint ez segít abban, hogy a kezdő játékosok belerázódjanak a játék sava-borsába, hiszen sokan nem tudnak elszakadni a szólómódtól. A fejlesztés során a hozzáférhetőség volt a kulcsszó.
Eleve nem is találkozhatsz koreaiakkal, mert nem is egy szerveren vagyunk.Mi az EU szerveren, nekik meg van külön koreai szerverük. Ahhoz hogy ők idejöjjenek, új játékot kell venni az eu-ban, és azzal beregelni ide. Én még egyel sem találkoztam itt. Amúgy meg van szintrendszer, amit itt ladder-nek hívnak, így nem fordulhat elő, hogy noob-ként pro-t kapsz. (ez eleve benne volt a játékban). Van 5 meccs, ami alapján a játék belövi a szintedet, ezután berak a neked megfelelő ligába (bronze;silve;gold;platina;diamond;master;grandmaster).Persze, ha sokat nyersz (egyre jobb leszel), akkor elkezdi adni a jobb játékosokat, addig amíg nem tudsz tartani a szintet (50% win/loss, mert ekkor játszol hasonló ellenfelekkel mint te).
Touché!
Amúgy tényleg nagyon bosszantó tud lenni a dolog, két unokatestvéremmel beugrunk egy meccsre, és 3 koreai jön szembe. Ez egyik játéknál sem kedvező felállás, de a starcraftnál aztán különösen nem az. Rakhatnának bele egy LoL-féle szintrendszert a koreaiak kiszűrésére. Vagy van benne?